Auteur Topic: Schotse humor !  (gelezen 3153 keer)

Offline Fiona

• Schotland fan
Schotse humor !
« Gepost op: 01 aug 2011, 23:18 »
Vanmorgen moest ik met de bus naar mijn werk. Op de dienstregeling bij de bushalte was de bus van 7.07 die ik wilde nemen "geschrapt".
Toen mijn buurman kwam aangelopen zei hij dat hij normaal deze bus ook neemt maar "sometimes it doesn't show up". De volgende klant zei "they run a summer holiday timetable, but some drivers don't know this and run the normal timetable" :laughing7: en ja hoor we hadden geluk: onze chauffeur wist ook van niets   :icon_thumleft:

Offline Erwin

• Schotland fan
  • Living the life
Re:Schotse humor !
« Reactie #1 Gepost op: 02 aug 2011, 09:30 »
Hai Andrea....

Relaxed land he !   ;) NO WORRIES......

Ben blij dat we er mogen wonen...

Offline Fiona

• Schotland fan
« Reactie #2 Gepost op: 03 aug 2011, 20:42 »
Inderdaad Erwin, er vallen erg vaak bussen uit en ik verbaas me toch nog steeds over de gelatenheid waarmee de mensen dit op zich af laten komen. Maar ja waarom zou je je druk maken, je kunt er toch niets aan doen.  :nono: En veel beter voor je hart   :icon_thumleft:

Offline Roald

• Schotland fan
« Reactie #3 Gepost op: 06 aug 2011, 10:35 »
Het zou ook kunnen dat 1 bedrijf al een vakantiedienstregeling voert, terwijl een andere nog de 'gewone' hanteert. Maar hoe dan ook beetje onhandig ... :icon_scratch:  ;)
Leven en laten leven

Offline Fiona

• Schotland fan
« Reactie #4 Gepost op: 06 aug 2011, 12:19 »
Ha Roald,
In mijn geval gaat het om Citybus, een locale busdienst. Volgens mijn kinderen is Firstbus een meester in het laten uitvallen van bussen, die staan zich dan ( heel Nederlands) op te winden, als ze naar hun werk gaan. Al ze naar de Universiteit moeten vinden ze het (meestal) niet zo erg  :tongue3:
Ik ga niet vaak met de bus, maar zie altijd wel een paar taxi's langs rijden, die hopen dan een vrachtje met  mensen met haast op te pikken ?