Even een berichtje voor Ferry,
Bedankt voor het meedenken. Dat is wat ik inderdaad al zoveel mogelijk probeer te doen, via street view en ook via google earth te kijken hoe het eruit ziet.
Ben een klein beetje jaloers dat jullie al zover zijn om te vertrekken, ik moet nog een heleboel regelen en het lijkt wel of er alleen maar bij komt en dat het niet minder wordt waar ik allemaal aan moet denken.
Ik wil jullie in elk geval heel veel succes wensen maar vooral veel genieten van het Schotse "avontuur".
En wie weet komen we elkaar daar nog eens tegen

.
Er is 1 hele grote vraag waar ik me nu wel mee bezighoud omdat er zoveel over geschreven wordt.
En dat is namelijk het onderwerp : uitschrijven.
Misschien snap ik het niet helemaal maar dit betekent uitschrijven voor mij: de gemeente waar je woont laten weten dat je per een bepaalde datum niet meer op het adres woont waar je nu nog wel woont.
Volgens mij wordt er dan wel gevraagd wat je nieuwe adres is/wordt.
Hoe hebben jullie dat dan gedaan? Want ik neem maar aan dat er toch een nieuw adres doorgegeven moet worden.
Anders lijkt het net of je van de aardbodem bent verdwenen.
Ik ga met mijn eigen auto naar Schotland. Ik begrijp wel dat ik hier in NL mijn motorrijtuigenbelasting moet stop zetten, maar moet ik me dan in Schotland ergens aanmelden of hoef je dat daar niet te betalen?