Auteur Topic: Zomervakantie Scotland!!!  (gelezen 3236 keer)

taam

• Gast
Zomervakantie Scotland!!!
« Gepost op: 09 jul 2005, 17:12 »
Op 20 juli 2005 is het dan zover...ik ga met mn vriend, hond en ons campertje richting Schotland,we varen over naar Harwich en vandaaruit lekker rustig aan rijden naar Edinburgh. Vanuit Edinburgh zien we wel verder. We vinden het heerlijk om alles aan het moment over te laten en om in het wild te camperen. Maar alle tips zijn natuurlijk welkom.
en natuurlijk af en toe lekker: :drinky

taam

• Gast
Re: Zomervakantie Scotland!!!
« Reactie #1 Gepost op: 13 feb 2006, 09:49 »
maar.......ik ben helemaal niet uitgezwaaid door julie..... :crybaby2:

Offline Teije

• Administrator
  • *
« Reactie #2 Gepost op: 13 feb 2006, 10:04 »
 :drunken_smilie: Je hebt helemaal gelijk! Schandalig. En wij waren vorig jaar om die tijd ook niet weg, dus we hebben geen excuus. Eind mei ga je weer, he? Dan zullen we dat hier zeker goedmaken!

Offline Ina

• Schotland fan
« Reactie #3 Gepost op: 13 feb 2006, 15:32 »
Ja het uitzwaaien blijft er bij, ik denk ook dat dat komt omdat er tussen de data die men vermeldt weer andere berichten komen te staan zodat het overzicht een beetje zoek raakt.
Je hebt dat ook bij "een borrel op de boot?" dan moet je echt alles weer doorlezen :book1: op zoek naar de data. Misschien is het handig om voor die topics een lijst te maken met alleen de datum dat je vertrekt en je verhaal ergens anders te plaatsen?

FJR Freak

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 13 feb 2006, 15:44 »
Misschien is het handig om voor die topics een lijst te maken met alleen de datum dat je vertrekt en je verhaal ergens anders te plaatsen?[/color]

Goed idee.  :thumbsup:
Of misschien ook een idee, een apparte groep in de kalender voor vertrek en thuiskomst van de leden maken.  :sign13: