Auteur Topic: In januari naar Schotland  (gelezen 4309 keer)

Viora

• Gast
In januari naar Schotland
« Gepost op: 08 sep 2005, 16:55 »
Hoi!
In januari ga ik voor een half jaar naar Schotland toe, en ben op zoek naar mensen die al in Schotland zijn geweest of rond die tijd gaan. Lijkt me leuk
om je ervaringen te lezen! groetjes,
Viora

Marien

• Gast
« Reactie #1 Gepost op: 08 sep 2005, 23:55 »
Dan ben je hier aan het goede adres, want zo her en der kan je ervaringen lezen!

Vertel eens waarom ga je voor een half jaar naar Schotland?

Daniella81

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 09 sep 2005, 20:58 »
En waar ga je heen? Blijf je een beetje op dezelfde plek of ga je meer rondtrekken?

Viora

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 10 sep 2005, 19:19 »
Hoi!
Ik ga waarschijnlijk naar Glasgow om daar voor een halfjaar te studeren. In Nederland studeer ik theaterwetenschap, en kreeg ik de mogelijkheid om een half jaar in het buitenland te studeren, vandaar... Heeft iemand dit ook gedaan? En hoe is het bevallen? Ik vind het erg leuk om reacties te krijgen,
dus...
Groetjes, Viora

Marien

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 10 sep 2005, 19:57 »
Oh you Lucky bird!! Zou idd leuk zijn als er meer zijn die dit gedaan hebben!
Weet je ook waar je precies gaat studeren? Welke college?

Viora

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 12 sep 2005, 21:01 »
 :) Heb er inderdaad erg zin in! Hoor pas in oktober meer van de school, ben erg benieuwd waar ze zitten (heb gehoord dat ze naast Glasgow ook in andere plaatsen faculteiten hebben). Mijn plan is om twee vakken te volgen over de oude Griekse en Romeinse tijd (leek me origineel om dat in Schotland te doen). Waar ben jij geweest? En hoe was het?? Groetjes,
Viora

Marien

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 12 sep 2005, 22:56 »
Ongeveer in heel Schotland, maar niet om te studeren zoals jij hoor. Gewoon vakantie houden! :)