Auteur Topic: Vooraf boeken, augustus?  (gelezen 5670 keer)

Lara en Anieke

• Gast
Vooraf boeken, augustus?
« Gepost op: 20 mrt 2007, 20:53 »
Hi,

Wij gaan deze zomer naar Edinburgh, daarna verder backpacken in Schotland (voor het eerst). We blijven eerst een nachtje of 2 in Edinburgh, weet iemand of het noodzakelijk is om ver van tevoren op internet te boeken? We hebben al gekeken op internet, en bij sommige sites zitten de hostels (nu al!?) vol, of kun je nog niet boeken. (in augustus is dus wel de drukke festival maand) Als iemand nog tips heeft voor een goedkoop verblijf in of net buiten Edinburgh dan horen we dat ook graag.

Groetjes Lara en Anieke   :wave:

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
Re: Vooraf boeken, augustus?
« Reactie #1 Gepost op: 21 mrt 2007, 10:14 »
Leuk he, ik ben aan het zoeken voor Edinburgh in september (liefst een 1-persoonskamer) voor 1 nachtje, maar wat ik ook zoek: alles is OF al vol OF ver boven mijn budget. Dus ver van te voren boeken is zeker noodzakelijk lijkt me..
Succes met de zoektocht!  :wave:

Offline egberto

• Schotland fan
« Reactie #2 Gepost op: 21 mrt 2007, 13:41 »
In Schotland zijn ook diverse onafhankelijke hostels

Kijk maar eens op :

http://www.hostel-scotland.co.uk/index.asp

EgbertO
Motorrijden doe je alleen en alleen met mooi weer

gerdamartijn

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 21 mrt 2007, 14:49 »
Ik gooi er een keer booking.comtegenaan.Ze hebben hotels in alle categorieen, en zelfs appartementen. Plus met door gasten ingevuld tevredenheids-onderzoek :sunny:
En nog belangrijker,ze rekenen geen boekingskosten. :tongue3: In nederland boek ik vaak bij ze (lange week-ends )en ja,je weet normaal ook nooit vantevoren hoe een hotel is.Dat is toch afwachten.Het voordeel is dat je nu  :verward alles op een rijtje hebt.