Auteur Topic: Hoe zoek ik 'n B&B  (gelezen 6230 keer)

Suzanne

• Gast
Hoe zoek ik 'n B&B
« Gepost op: 11 mrt 2007, 12:38 »
Heeft iemand nog tips om aan adressen te komen van B&B's?
Gewoon via internet zoeken en rechtstreeks boeken? Iemand tips voor handige sites?

Offline Freebird

• Schotland fan
Re: Hoe zoek ik 'n B&B
« Reactie #1 Gepost op: 11 mrt 2007, 13:44 »
Een mogelijkheid is om te kijken op undiscovered Scotland  http://www.undiscoveredscotland.co.uk/ waar je per geboed iedere soort accomodatie kunt opzoeken met gegevens, weblinks etc.

Offline Freebird

• Schotland fan
« Reactie #2 Gepost op: 11 mrt 2007, 13:45 »
Een andere mogelijkheid is om te kijken op dit webadresx speciaal voor B&B's...  http://www.scotland2000.com/accom/

Offline Freebird

• Schotland fan
« Reactie #3 Gepost op: 11 mrt 2007, 13:47 »
Een derde mogelijkheid is om ter plaatse een advertentie te plaatsen in de lokale krant "gezocht, B&B" maar da's geloof ik niet zo'n beproefde methode als je je haast hebt... :tongue3:

gerdamartijn

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 11 mrt 2007, 14:53 »
\Weet je al naar welke plaatsen je gaat?Elke beetje plaats heeft wel (via google)een website over hun gebied,met hotel/B&B adressen,en uitgebreide info over de accomodaties.

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
« Reactie #5 Gepost op: 11 mrt 2007, 16:16 »
Wat ik meestal doe is de plaats waar ik heenwil + B&B op Google intikken. Verder zijn er nog tig sites die B&B's gebundeld hebben, die kom je ook zeker vanzelf tegen op je zoektocht met Google  :aye

Suzanne

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 12 mrt 2007, 08:55 »
Ja, we hebben al een route in gedachten.

Aankomst in Edinburgh (2 nachten)
Dan naar Pitlochry OF Aviemore (zijn we nog niet uit): 3 nachten
Dan naar Fort William (3 nachten)
Via Loch Earn (1 nacht)
Naar Edinburgh (1 nacht)

Wat vinden jullie ervan?
We twijfelen nog tussen Pitlochry of Aviemore. Pitlochry lijkt mij vrij toeristisch, maar ook gezellig. Vanuit Aviemore kunnen we veel tochten maken door de natuur, en de boekjes zeggen dat er een leuke stoomtrein loopt vanuit Aviemore naar een andere plaats.

We willen per se niet al te grote afstanden rijden. Alleen de afstand Edinburgh-Aviemore zou wat verder zijn, maar dat is voor 1 x helemaal niet erg.

Offline Ina

• Schotland fan
« Reactie #7 Gepost op: 12 mrt 2007, 09:20 »
Aviemore is ook toeristisch hoor, ik zou én Pitlochry (voor de directe omgeving)en Aviemore(voor de Gairngorms) nemen en wat korter in Fort William. Er in 1x heenrijden is geen probleem, goeie weg.

Offline lucsa

• Schotland fan
« Reactie #8 Gepost op: 12 mrt 2007, 09:31 »
Wij gebruiken de methode van Sas. De plaats waar je wil slapen + B&B ingeven bij Google.

Tot ergens onderweg
Groetjes
Sabien & Luc

[img]http://lu

Suzanne

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 12 mrt 2007, 11:18 »
Wederom dank voor de tips!!  :bagpipe