Reizen in Schotland > Reizen door Schotland op de motor

Met de motor!!!

(1/7) > >>

stroompje:
Reizen naar en in Schotland met de motor is voor ons de allermooiste optie!!!
Deze zie ik nog niet in jullie topic's ...... ideetje misschien?
Stromige groeten,

Stroompje.

North-West coast!!

Marien:
Ben geen motorrijder, maar volgens mij moet het hemels zijn! Heerlijk rijden over die mooie Schotse wegen! Vertel eens wat de voordelen zijn om met de motor door Schotland te gaan?

Wilma:
wij zijn ook geen motorrijders, maar wij keken soms wel heel verlekkerd hoor, zo vrij daar op die wegen en je ziet volgens mij veel meer.
We zaten al te mijmeren over een eigen huisje in de highlands, maar ik zei al dan wil ik een motor erbij, dan schiet je nl veel meer op, vooral op die vrije wegen!
Vertel de verhalen maar......

groetjes wilma

stroompje:
Tja..de voordelen:......met al je zintuigen op gaan in het Schotse land..... geen problemen met je stuur dat aan de verkeerde kant zit........single lane tracks zijn fantastisch om te berijden en daarop ook vrij baan te krijgen, als je al iemand tegenkomt of achterop rijdt......
Je kan er inderdaad hemels rijden...... zonder de drempels verkeerslichten en overvolle wegen maar dat geld natuurlijk ook voor de auto....

Jurgen en Elena:
Hallo Allemaal!

Wij gaan 23 juli voor de 2e keer op de motor naar Schotland.
En het is inderdaad echt geweldig... je beleeft alles heel intensief  :o
Alleen de bagage is nog wel even puzzelen, met 2 personen op een intruder en dan nog je spullen... dat is best proppen. Maarrrrrr het is te doen, en dus gaan we dit jaar nogmaals! :icon_thumleft:

Groetjes,

Elena

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie