Schotland accommodatie > Schotland hotels

Hotelsites op internet: Ervaringen (pos. of neg.) gevraagd!

<< < (2/2)

Sas.:
Wow haha, ja na 13 jaar is booking.com best okay hoor ;)

edbe:

--- Citaat van: Sas. op 19 jun 2020, 10:37 ---Wow haha, ja na 13 jaar is booking.com best okay hoor ;)

--- Einde van citaat ---

wij boeken ook heel vaak bij Booking, maar verder ook niks...
op Tripadvisor doen alle onze bevindingen schrijven en niet meer op Booking,
die halen bij slechte ervaringen je review eraf......

Wittebeer:

--- Citaat van: edbe op 22 jun 2020, 18:58 ---wij boeken ook heel vaak bij Booking, maar verder ook niks...
op Tripadvisor doen alle onze bevindingen schrijven en niet meer op Booking,
die halen bij slechte ervaringen je review eraf......

--- Einde van citaat ---
Dat is kwalijk maar zou me op zich weer niet verbazen. Het is ook wel lastig met die reviews. Je moet ze ook goed kunnen lezen.

Als er een negatieve reactie wordt gepost waar de persoonlijke rancune van afdruipt dan kan ik me er ook wat bij voorstellen. En of iemand aardig is of niet is heeft niet bij iedereen dezelfde associatie. En comfort heeft ook bij niet iedereen dezelfde associatie. Niet bij de accomodatie kunnen parkeren dan valt het al af na een paar negatieve ervaringen.
Een 10 is ook vaak net zo ongeloofwaardig dan een onvoldoende.

Persoonlijk kom ik als het heel goed is uit op rond 8,5. Als het een 9 is is het wel uitzonderlijk goed en voor een 10 moet het bijna gratis zijn, ik betaal er toch voor. In Engeland helemaal niet weinig. En natuurlijk een kleine toelichting erbij. Als het negatief voor mij was maar dat niet voor iedereen hoeft te zijn en andersom. Om de score te verklaren. Maar ik schrijf alleen als het me wordt gevraagd.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie