Auteur Topic: Voordat ik al wegben...  (gelezen 15346 keer)

Offline Wynn

• Schotland fan
  • The Witch
Voordat ik al wegben...
« Gepost op: 22 feb 2007, 21:12 »
En ik jullie niet eens gezegt heb dat ik richting Schotland vertrek.. ik ga 19 april met de boot naar Newcastle dan met de auto naar Invermoriston waar ik de 20ste ergens aan het eind van de middag aan hoop te komen :) Als het goed is gaat er een vriendin van me mee maar die wist het nog niet helemaal zeker. Ik heb gewoon zoals altijd de boot rechtstreeks geboekt en Errol en Clare een mailtje gestuurd.. ik kom daar nu voor het 4e jaar dus zo moeilijk is dat niet  voor me   :tongue3: ik blijf daar tot vrijdag de 27ste in een van hun vakantiehuisjes en wat ik die laatste paar dagen ga doen weet ik nog niet helemaal.. ik denk vriendenbezoek :)
Maar jeminee wat gaat de tijd hard.. en februarie is al bijna om en dan rest me nog maar een weekje of 7 tot het moment dat ik me bij de poort van de ferry terminal ga melden :) dus voordat ik kom met oja.. morgen ga ik naar Schotland .. ff een berichtje
Oh by the way.. Ik hoop de ferry van 29 april terug naar Nederland te halen...

:drunken_smilie: :flag :happy6: :happy6: :happy6:
There is no coincidence...

Offline Roald

• Schotland fan
Re: Voordat ik al wegben...
« Reactie #1 Gepost op: 22 feb 2007, 23:09 »
Ik hoop de ferry van 29 april terug naar Nederland te halen...

Zou je 'm niet liever missen ??  :tongue3: Waar ligt Invermoriston trouwens ?
Leven en laten leven

Offline Wynn

• Schotland fan
  • The Witch
« Reactie #2 Gepost op: 23 feb 2007, 07:25 »
Aan de A82 tussen Fort Augustus en Drumnadrochit ........ het mooiste stukje Schotland voor mij (volgens een van de locals is het de Twilight Zone  :laughing7 )  dat baseert hij op het feit dat het OF daar geweldig vind OF er snel doorheenrijd en nooit meer terug wil  :icon_scratch:
Het plaatsje ligt feitelijk op de kruizing met de A887 die langs de Five Sisters gaat naar Skye. Mooie route trouwens .. ik ben daar een paar jaar terug heen gegaan op zoek naar de Glenelg Brochs waarvan ik er nu 2 van de 3 heb gezien. Ik moet nog steeds terug om de 3e te gaan zoeken :) misschien dit jaar.
En die boot missen.. denk niet dat mijn kinderen me dat in dank af zullen nemen en op het werk ook niet (of wel Sas??  :tongue3: )

55 dagen ............  :schface  :icon_colors:

Offline McErnootje

• Schotland fan
  • Je zit niet vast waar je zit tenzij je dit besluit
« Reactie #3 Gepost op: 23 feb 2007, 11:12 »
helemaal perfect
ook wij gaan daarheen en dan wel definitief
wij zitten in eerste instantie in een huurhuisje aan de weg naar skye ongeveer 10 mile van invermoriston.
hopelijk vinden wij in hetzelfde gebied een huisje of een stukje land

veel plezier en doe ze de groeten alvast daar

Offline Wynn

• Schotland fan
  • The Witch
« Reactie #4 Gepost op: 23 feb 2007, 18:09 »
GEWELDIG!!!  Betekend dat dat zodra jullie er wonen ik bij jullie op de Thee kan komen???  :laughing7:

gerdamartijn

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 23 feb 2007, 19:39 »
Zoek maar wel een huis met 1 of 2 kamers extra :tongue3: Dan kunnen de forumleden(tegen betaling uiteraard) een nachtje of 2 slapen :hello2: :hello2: :hello2: :hello2:

Offline Wynn

• Schotland fan
  • The Witch
« Reactie #6 Gepost op: 26 feb 2007, 07:08 »
helemaal perfect
ook wij gaan daarheen en dan wel definitief
wij zitten in eerste instantie in een huurhuisje aan de weg naar skye ongeveer 10 mile van invermoriston.
hopelijk vinden wij in hetzelfde gebied een huisje of een stukje land

veel plezier en doe ze de groeten alvast daar

Achter waar ik meestal een huisje huur van Errol en Clare word momenteel gebouwd maar het zijn geen grote kavels en de huisjes zijn ook best wel duur.. maar de plaats waar ze staan is geweldig mooi!! (toch, als ik het geld ervoor had dan wist ik het wel  :tongue3:  dan ging ik daar accuut 1 van die huisjes kopen maar ja.. je hebt eerder andere dingen dan de jackpot of hoofdprijs in de loterij..  :laughing7: )

Dit staat er nu ook op hun site bij de parcmap
Note: Glendale Park is a small residential housing development. For more information regarding the purchase of these properties call us at 01320 351254 or visit MacLeod & MacCallum.
http://www.macandmac.co.uk/

Offline Wilma

• Schotland fan
« Reactie #7 Gepost op: 26 feb 2007, 08:22 »
allemachtig wat een prijzen. maar idd wel een prachtig plekje!
Ik droom ook maar lekker door.

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
« Reactie #8 Gepost op: 26 feb 2007, 10:08 »
En die boot missen.. denk niet dat mijn kinderen me dat in dank af zullen nemen en op het werk ook niet (of wel Sas??  :tongue3: )

Haha, van mij mag je wel een weekje langer wegblijven hoor (niet dat ik een hekel aan je heb, integendeel  :tongue3:). Als je dan maar wel wat primers meeneemt vanuit Paisley  :laughing7:

Offline Wynn

• Schotland fan
  • The Witch
« Reactie #9 Gepost op: 27 feb 2007, 18:41 »
Geen probleem.. toch moeten we het er in het komende werkoverleg maar eens over hebben of we niet elke 2 maanden (niet TE gretig in het begin) even over moeten om daar de primers op te halen........ gewoon voor het werk.. vrijdag heen en maandag terug ofzo.. bedrijfsauto mee ............

ach ik droom nog maar lekker even verder   :laughing7:

:tongue3:

gerdamartijn

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 28 feb 2007, 07:57 »
En als je iemand nodig hebt die moet slepen :tongue3: met al die blikken :laughing8:.......

Offline Roald

• Schotland fan
« Reactie #11 Gepost op: 01 mrt 2007, 11:05 »
even over moeten om daar de primers op te halen........

Voel me wel een beetje simpel maar ik vraag 't toch maar: wat zijn primers ?? ???
Leven en laten leven

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
« Reactie #12 Gepost op: 01 mrt 2007, 12:51 »
Voel me wel een beetje simpel maar ik vraag 't toch maar: wat zijn primers ?? ???

volgens wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Primer
(ik ben het er ook mee eens  :laughing7:)

Veel van die zogenaamde primers bestellen 'wij' bij een bedrijf in Paisley, vandaag dat Wynn en ik geheel vrijwillig (tegen reiskostenvergoeding uiteraard) ze zo af en toe wel even willen gaan ophalen  :aye

Offline Roald

• Schotland fan
« Reactie #13 Gepost op: 01 mrt 2007, 14:18 »
Nee, dan is het goed. Ik dacht eerst aan schildersbenodigdheden en toen aan iets eetbaars als Pringles, maar het ligt dus toch niet aan mij dat er geen belletje ging rinkelen :laughing7: ! (Dat je voor iets om te verven doorgaans de grens niet overgaat was geen bruikbare hint: jullie zouden immers om een schroefje te halen nog naar Schotland gaan :aye.)
Leven en laten leven

gerdamartijn

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: 01 mrt 2007, 15:53 »
:icon_pale: :icon_pale: :icon_pale: :icon_pale: zie mijn antwoord,ik dacht ook aan blikken verf :bonk

Offline Freebird

• Schotland fan
« Reactie #15 Gepost op: 02 mrt 2007, 12:29 »
Goh! Ik dacht al aan explosieven... :icon_pale:

Offline kc

• Schotland fan
« Reactie #16 Gepost op: 02 mrt 2007, 18:54 »
Ik dacht ook aan verf, Gerda....  :-[

Koen

Offline Teije

• Administrator
  • *
« Reactie #17 Gepost op: 02 mrt 2007, 20:21 »
We weten gelukkig ondertussen beter: bet bedrijf waar Saskia en Wynn werken is bezig met genetische manipulatie, met Schotse primer... vraag me af wat ze van plan zijn, Nederlanders die willen emigreren tot Schot ombouwen???  :icon_scratch:

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
« Reactie #18 Gepost op: 03 mrt 2007, 10:24 »
We weten gelukkig ondertussen beter: bet bedrijf waar Saskia en Wynn werken is bezig met genetische manipulatie, met Schotse primer... vraag me af wat ze van plan zijn, Nederlanders die willen emigreren tot Schot ombouwen???  :icon_scratch:

SSSSSSSHHHHHTT!!! :tongue3:

We doen trouwens niet aan genetische manipulatie op onze afdeling hoor  :nooo Dus geen paprika's met ruitmotief of tomaten met blaadjes in de vorm van doedelzakken :laughing7:

Offline kc

• Schotland fan
« Reactie #19 Gepost op: 03 mrt 2007, 11:13 »
Dus geen paprika's met ruitmotief of tomaten met blaadjes in de vorm van doedelzakken

Oef !  Stel je voor, 't moet niet nog gekker worden die Schotlandgekte !
Maar wat voor gemuteerd dier is dit eigenlijk :  :vlag  ?  (Of vloek ik nu in de kerk ?  :dontknow:)

Koen

gerdamartijn

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: 03 mrt 2007, 14:06 »
Volkomen gelijk Koen,dit lijkt me inderdaad een genetisch gemuteerde teddy beer. :laughing8: :laughing8:

Offline Wynn

• Schotland fan
  • The Witch
« Reactie #21 Gepost op: 07 mrt 2007, 17:11 »
Volkomen gelijk Koen,dit lijkt me inderdaad een genetisch gemuteerde teddy beer. :laughing8: :laughing8:

Hahahaha :laughing7: en ik dacht een schotse aap... maar goed :) ik ben even een paar dagen niet op de site en ik heb een hele discussie gemist...  :icon_scratch:

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
« Reactie #22 Gepost op: 17 apr 2007, 22:57 »
Nog maar 1 dagje werken en dan mag je al weg  :hello2:
Alvast heel veel plezier Wynn, ik zie de liters Irn Bru al tegemoet  :laughing7: Geniet ervan!!

(in de tussentijd zal ik wel doorgaan met ons projectje van geruite tomaten  :tongue3:)

Offline Teije

• Administrator
  • *
« Reactie #23 Gepost op: 17 apr 2007, 23:59 »
En kom terug met jaloersmakende verhalen!
Veel plezier  :wave:

Offline anja

• Schotland fan
« Reactie #24 Gepost op: 18 apr 2007, 06:28 »
ook van ons een hele fijne vakantie toegewenst
gaat je vriendin nog mee of ga je alleen?
wij zijn ook al aan het aftellen, nog 22 dagen en dan....yes , met de ferry vanuit ijmuiden voor 10 dagen naar Schotland.
veel plezier Wyn