Auteur Topic: Online boeken Ryan Air: help!  (gelezen 6741 keer)

Mikey

• Gast
Online boeken Ryan Air: help!
« Gepost op: 17 feb 2007, 22:13 »
In juni is het weer zover... voor de (slechts) tweede maal vlieg ik naar Schotland, het weekend van 23 juni (Bannockburn Day) om precies te zijn. Net als in 2005 zou ik willen gaan van vrijdag tot maandag, met Ryan Air (Charleroi). Probleem is dat ik (nog?) niet kan boeken voor die datums. Ben al een maand aan het proberen en krijg telkens deze melding:

Sorry, there are no available flights going out on Fri, 22 Jun 07
This may be because:

- The flight you have chosen is full
- The travel dates requested are for our next schedule period
   and the fares/seats are not loaded for this date as yet
- There may not be a flight scheduled for this date

Heb dan eens alle dagen van juni geprobeerd, en blijkbaar kon ik voor geen enkele datum in juni boeken. Tot gisteren, toen lukte het plots om te kiezen voor donderdag 21 juni en dinsdag 26 juni.

Nu vraag ik me af: moet ik nog wat geduld oefenen tot er andere vluchten 'vrijgegeven' worden, of zouden die vluchten al volboekt zijn? Kan ik eigenlijk niet geloven...

ps: ongelooflijk hoe goedkoop het is. Kom nu op 47euro voor heen en terug. Fantastisch!

Alvast bedankt en hopelijk is mijn uitleg een beetje duidelijk!
Mikey

Offline Teije

• Administrator
  • *
Re: Online boeken Ryan Air: help!
« Reactie #1 Gepost op: 17 feb 2007, 22:34 »
Hoi Mikey,

als ik bij hun dienstregeling kijk over een periode van 3 weken kom je op het volgende uit:
Ze vliegen alleen op dinsdag, donderdag en zaterdag.
De FR7923 heen (verschillende tijden in de ochtend) en de FR7924 vanuit Glasgow terug iets later op de dag.

Offline Ina

• Schotland fan
« Reactie #2 Gepost op: 18 feb 2007, 00:14 »
Plak je er toch lekker 2 dagen aan vast! :hello2:
Is Crann Tara ook aanwezig?

gerdamartijn

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 18 feb 2007, 08:48 »
Bofbips :icon_thumleft: Maak je er weer een W.Wallace reis van?En krijgen we weer een mooi verslag?? :notworthy:

Mikey

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 24 feb 2007, 00:31 »
Plak je er toch lekker 2 dagen aan vast! :hello2:
Is Crann Tara ook aanwezig?

Zou best kunnen dat ik er 2 dagen extra van maak  :hello2:
Nog weinig info over Bannockburn Day, maar ik reken toch op de aanwezigheid van Crann Tara!

Groetjes,
Mikey

Mikey

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 24 feb 2007, 00:33 »
Hoi Mikey,

als ik bij hun dienstregeling kijk over een periode van 3 weken kom je op het volgende uit:
Ze vliegen alleen op dinsdag, donderdag en zaterdag.
De FR7923 heen (verschillende tijden in de ochtend) en de FR7924 vanuit Glasgow terug iets later op de dag.

In september 2005 vloog ik ook op vrijdag en maandag. Komt voor mij het beste uit, dus ik wacht nog even af, zo niet... dan wordt het toch 2 dagen extra  :icon_thumleft:

Mikey

Mikey

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 24 feb 2007, 00:37 »
Bofbips :icon_thumleft: Maak je er weer een W.Wallace reis van?En krijgen we weer een mooi verslag?? :notworthy:

Een goede Schotse vriend van me zal me deze keer rondleiden, dus ik weet niet aan wat ik me allemaal mag verwachten. Zowieso wil ik Abbey Craig in Stirling opnieuw bezoeken. Een soort belofte die ik aan mezelf gemaakt heb, telkens ik naar Schotland ga, wil ik die plek bezoeken...

Uiteraard maak ik een uitgebreid reisverslag, al dan niet met een nieuwe website. Ik hou je op de hoogte!!!

Slainte,
Mikey

Haggismonstertje

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 16 apr 2007, 01:00 »
De beeldhouwer was zóóó onder de indruk van de verfilming van Braveheart, vertolkt door Mel Gibson, dat hij een standbeeld gemaakt heeft van hem.... ja, het beeld lijkt op... Mel Gibson!!! :laughing7:

Trouwens, Ryan Air vliegt ook vanaf Niederrhein, hier (kop van Noord-Limburg) vlak over de grens (Goch/Weeze). :aye

liesbeth

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 11 jul 2007, 22:12 »
Is Ryan Air niet failliet inmiddels?? :icon_scratch:

Offline Teije

• Administrator
  • *
« Reactie #9 Gepost op: 11 jul 2007, 22:24 »
Is Ryan Air niet failliet inmiddels?? :icon_scratch:

Nee hoor, Ryanair is zelfs 1 van de weinige prijsvechters die winst maakt!