Auteur Topic: B&B of hotel in Edinburgh?  (gelezen 6348 keer)

SaskiaClaassen

• Gast
B&B of hotel in Edinburgh?
« Gepost op: 20 jan 2007, 15:27 »
Wie heeft een goede tip voor een leuk B&B of hotel in Edingburgh? Het zou mooi zijn als ze in de buurt van bezienswaardigheden liggen.

Groeten, Saskia

Marien

• Gast
Re: B&B of hotel in Edinburgh?
« Reactie #1 Gepost op: 20 jan 2007, 17:55 »
Wil je voor een leuke prijs overnachten daar, dan zou ik gewoon voor het Ibis gaan. Die zit middenin het historische centrum. Waar wij ook hebben overnacht is het Greens hotel en het Halcyon hotel Deze zijn prima en ook dichtbij alle bezienswaardigheden.

gerdamartijn

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 20 jan 2007, 22:06 »
Als ik jullie was zou ik gewoon 4 dgn naar edinburgh,en daarvandaan in de omgeving toeren.Ik kan niet in jullie knip kijken,maar als je vlucht met hotel boekt bij bv arke of kras(ja kan gewoon? :tongue3:) ben je veel goedkoper uit dan alles losboeken.

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
« Reactie #3 Gepost op: 06 feb 2007, 10:15 »
Pfoe, voor in je eentje een kamer zien te vinden in Edinburgh is nog niet zo makkelijk. Nouja, makkelijk is het wel, maar die achterlijk hoge toeslagen (veel gezien bij hotels is de slogan: toeslag single: 25 pond  :sad1:). Weet iemand toevallig een leuk B&B of klein hotel in Edinburgh, voor een zacht single prijsje? (rond de 30 pond)
Een hostel heb ik wel naar gekeken, maar ik zit al ruim een week op een dorm met mensen, even wat nacht-tijd voor mezelf vind ik ook wel fijn  :aye

Nan

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 06 feb 2007, 11:20 »
Kijk eens op www.stravenguesthouse.com. Ik was er in 2003. Op ca. 15 minuten van het centrum met bus 26. Mooie, rustige B&B met hartelijke mensen en op 50 meter ligt het strand. Je kunt er al je indrukken van Edinburgh verteren tijdens een rustige strandwandeling. Ik ga er dit jaar weer vol vertrouwen naartoe. In Augustus kost 't GBP 36 p.p.

Succes!

Rincewind

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 13 apr 2007, 14:58 »
Zijn er bij bovengenoemde plaatsen ook parkeerplaatsen voor de auto? Ik ga volgende maand voor twee weken naar Schotland, en ik heb voor het gemak maar meteen voor die tijd een auto gehuurd. Kan je die over het algemeen goed kwijt in Edinburgh, en dan vooral bij een van de genoemde hotels?

Offline Hans

• Schotland fan
  • Slainte!
« Reactie #6 Gepost op: 13 apr 2007, 15:22 »
In en rond het centrum is er op straat vaak alleen parkeren voor vergunninghouders. En er zijn parkeergarages genoeg, maar daar ben je gauw 8 pond of meer per dag voor kwijt. Er zijn een paar grote hotels met eigen garage maar ook daar moet je voor betalen. Hoe het bij de kleinere hotels buiten het centrum zit, weet ik niet. Maar waarschijnlijk, hoe verder buiten het centrum hoe meer kans op vrij parkeren.

Offline Freebird

• Schotland fan
« Reactie #7 Gepost op: 13 apr 2007, 16:16 »
Voor zover de dames het zelf nog niet bedacht hadden; pas bij hotelletjes met redelijke prijzen voor single occupancy goed op. Sommige hotels gebruiken deze toeslag voor single gebruik als dames voor hun eigen nachtelijke company zorgen... Gewoon een hoerenkast, dus, waar plaastelijke dames, die zich liggend staande proberen te houden, voor een paar nachten een kamer huren en met "wisselende contacten" geen sterkstroom bedoelen.

Mijn Toto (echtgenote) werkt in ee hotel waar ze nogal eens hoort over dames, die informeren of er ook kamers te huur zijn voor enkele uren. yeah, right...

Nan

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 13 apr 2007, 20:14 »
Genoemde B&B's zijn niet te scharen onder "dat soort hotelletjes". Heel netjes alles.  :icon_smile: Omdat - door mij - genoemde lokaties buiten het centrum liggen, zal je er je auto kunnen parkeren. Kijk even op de sites of stuur een e-mail om zeker te zijn.