Auteur Topic: Maandagochtend..  (gelezen 10803 keer)

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
Maandagochtend..
« Gepost op: 09 jul 2005, 16:02 »
..is het dan weer zover =)

Wat kijk ik uit naar 9:10, dan zijn we (hopelijk) veilig geland in Glasgow (ik vind vliegen nog steeds eng, na 4 keer..)

Lekker een midweek naar Arran en daarna nog 5 dagen Glasgow =)

Wie komt er zwaaien? ;)

taam

• Gast
Maandagochtend..
« Reactie #1 Gepost op: 09 jul 2005, 17:31 »
zo dat klinkt gezellig, heel veel plezier!!! ?:wink

Offline Teije

• Administrator
  • *
Maandagochtend..
« Reactie #2 Gepost op: 09 jul 2005, 23:48 »
He Sas,

over dat vliegen zal Lies het helemaal met je eens zijn, maar gelukkig is het maar een uurtje. Ik vind de rest eromheen (2 uur van tevoren
op het vliegveld, wachten op vervoer etc) altijd zo vermoeiend.
Geniet ervan! We zijn heel benieuwd naar je ervaringen op Arran. Je hebt er al iets over verteld maar omdat we het dit jaar net gemist hebben zijn we nog nieuwsgieriger naar je nieuwe ervaringen, want ik denk dat we dat de volgende keer echt moeten gaan doen!

Have a great and safe trip!!!

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
Maandagochtend..
« Reactie #3 Gepost op: 09 jul 2005, 23:52 »
dankje!
Dat gaat wel lukken!

alhoewel..

op dit moment wordt het centrum van Birmingham ontruimd... Ik verwacht veel politie bij aankomst op het vliegveld.. Voor terroristen ben ik niet bang trouwens, meer dat het gewoon zo onnatuurlijk is dat je in de lucht hangt met een stukje aluminium.. Ach ja, ik laat het over me heenkomen =)

Lies

• Gast
Maandagochtend..
« Reactie #4 Gepost op: 10 jul 2005, 17:06 »
hoi Sas, dat is het allerbeste, "gewoon" over je laten heen komen leg je er maar bij nee, haha, ja ik lach wel maar ook ik blijf het eng vinden, ondanks
dat ik talloze malen heb gevlogen.
Het ergste vind ik het stijgen en landen, terwijl dat eigenlijk het leukste moet zijn op het moment wanneer we weer "veilig" op de grond zijn ben ik weer helemaal opgelucht, meestal neem ikzelf een tijdschrift of een puzzelboekje mee (boek lezen kan ik dan niet) ach en naar Scotland is maar een uurtje, je bent er zo en dat is de stress wel waard, wens jullie heel veel plezier en laat je vakantie niet verknallen door dat uurtje vliegen, goeie
reis!!!

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
Maandagochtend..
« Reactie #5 Gepost op: 10 jul 2005, 17:34 »
Citaat
hoi Sas, dat is het allerbeste, "gewoon" over je laten heen komen leg je er maar bij nee, haha, ja ik lach wel maar ook ik blijf het eng vinden, ondanks dat ik talloze malen heb gevlogen.
Het ergste vind ik het stijgen en landen, terwijl dat eigenlijk het leukste moet zijn op het moment wanneer we weer "veilig" op de grond zijn ben ik weer helemaal opgelucht, meestal neem ikzelf een tijdschrift of een puzzelboekje mee (boek lezen kan ik dan niet) ach en naar Scotland is maar een uurtje, je bent er zo en dat is de stress wel waard, wens jullie heel veel plezier en laat je vakantie niet verknallen door dat uurtje vliegen, goeie
reis!!!

Quote:
Lies

Hoi Lies!

Je hebt helemaal gelijk hoor!
Ik weet dat ik mezelf druk maak om niets, maar toch blijf ik me druk maken..
Na 4 keer moet ik toch beter weten, maar nee. Er zit al wel wat schot in de zaak, afgelopen jaren droomde ik al weken van te voren van vliegtuigcrashes
enzo, nu geen last van gehad!

Ik heb vorig jaar een uiterst vermakelijk boekje gekocht van Douglas Adams, om in het vliegtuig te lezen.
Ik denk dat ik wel 6 keer de eerste pagina heb overgelezen, ik kon me niet concentreren. Een tijdschrift werkt wat beter!

Anderhalf uur (incl. een kwartiertje joyrijden op schiphol) is makkelijk te doen! En het ergste vind ik na het opstijgen, als het vliegtuig (naar mijn gevoel) naar voren kantelt om op juiste hoogte te blijven.
Vriendlief zei net tegen me: volgend jaar gaan we lekker (?) met de boot!

Lies

• Gast
Maandagochtend..
« Reactie #6 Gepost op: 10 jul 2005, 21:46 »
nou we zijn ook eens met de boot geweest, moesten we dus overnachten. Ben natuurlijk de hele nacht wakker geweest en maar luisteren of de motoren niet uitvielen, en wanneer ik ze dan niet meer hoorde dacht ik: ach ja zolang de muziek maar speelt......maar dat werkte dus ook niet want ik heb de film Titanic gezien, zucht...
En Teije snurkte maar door, jaja..
Ik zou zeggen gaan jullie maar lekker vliegen, ben je veel sneller in Schotland, veel plezier!!!!!

Loesie

• Gast
Maandagochtend..
« Reactie #7 Gepost op: 11 jul 2005, 10:28 »
Een
beetje laat misschien, maar toch nog veel plezier
gewenst.

Marien

• Gast
Maandagochtend..
« Reactie #8 Gepost op: 15 jul 2005, 23:57 »
De tijd gaat hard en ze zal wel weer bijna terugkomen! Ben benieuwd hoe ze het heeft gehad en hoe zij Glasgow vond.Altijd leuk die ervaringen te lezen!

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
Maandagochtend..
« Reactie #9 Gepost op: 19 jul 2005, 20:58 »
Net terug!

ga zo de foto's uploaden en slapen, heel veel slapen!

Glasgow was (zoals gewoonlijk) erg tof (vandaar ook het slaaptekort ;)

Arran was net zoals vorig jaar echt heel mooi, deze keer met huurauto, en daarom hebben we veel meer kunnen zien dan vorig jaar op onze huurfietsjes!

De beveiliging was echt heel zwaar, vergeleken met andere jaren, ik heb nog nooit zoveel geweren bij elkaar gezien op een vliegveld! De vlucht heen was echt geweldig, heel 'smooth' en snel, de vlucht terug naar Nederland was iets turbulenter en angstiger, sommige iets te scherpe bochten en heen en weer geschommel tijdens de landing.. Maar ik beb het overleefd! Binnenkort een verslag + foto's op internet!!

Marien

• Gast
Maandagochtend..
« Reactie #10 Gepost op: 20 jul 2005, 22:35 »
Ben benieuwd! Met welke maatschappij heb je gevlogen?

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
Maandagochtend..
« Reactie #11 Gepost op: 20 jul 2005, 22:40 »
We hebben gevlogen met KLM

We hebben een vlucht + hotel geboekt bij het reisbureau (aangezien we allebei een hekel hebben aan vliegen en we dan maar het liefst met een gerenommeerde maatschappij vliegen; en een hotel goedkoper is om te boeken met vlucht ineen, dan om ze los te regelen)

Waarom wilde je trouwens weten hoe ik Glasgow vond?

Marien

• Gast
Maandagochtend..
« Reactie #12 Gepost op: 25 jul 2005, 18:40 »
Ben zelf niet zo'n Glasgow fan! Zeker niet omdat ik al een paar keer in Edinburgh ben geweest! En hoor wel van meer mensen dat ze Glasgow tegen vinden vallen! Maar zo te horen heb jij het er wel naar je zin gehad! ?:)

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
Maandagochtend..
« Reactie #13 Gepost op: 26 jul 2005, 16:54 »
ja, ik vind Edinburgh elke keer weer tegenvallen...
ieder zijn smaak he!

Offline Teije

• Administrator
  • *
Maandagochtend..
« Reactie #14 Gepost op: 27 jul 2005, 18:19 »
Hoi Sas,

weer welkom terug. En we zijn benieuwd naar de foto's. Dus vergeet niet te posten wanneer ze online zijn en waar we ze kunnen vinden.