hoi Sas, dat is het allerbeste, "gewoon" over je laten heen komen leg je er maar bij nee, haha, ja ik lach wel maar ook ik blijf het eng vinden, ondanks dat ik talloze malen heb gevlogen.
Het ergste vind ik het stijgen en landen, terwijl dat eigenlijk het leukste moet zijn op het moment wanneer we weer "veilig" op de grond zijn ben ik weer helemaal opgelucht, meestal neem ikzelf een tijdschrift of een puzzelboekje mee (boek lezen kan ik dan niet) ach en naar Scotland is maar een uurtje, je bent er zo en dat is de stress wel waard, wens jullie heel veel plezier en laat je vakantie niet verknallen door dat uurtje vliegen, goeie
reis!!!

Quote:
Lies
Hoi Lies!
Je hebt helemaal gelijk hoor!
Ik weet dat ik mezelf druk maak om niets, maar toch blijf ik me druk maken..
Na 4 keer moet ik toch beter weten, maar nee. Er zit al wel wat schot in de zaak, afgelopen jaren droomde ik al weken van te voren van vliegtuigcrashes
enzo, nu geen last van gehad!
Ik heb vorig jaar een uiterst vermakelijk boekje gekocht van Douglas Adams, om in het vliegtuig te lezen.
Ik denk dat ik wel 6 keer de eerste pagina heb overgelezen, ik kon me niet concentreren. Een tijdschrift werkt wat beter!
Anderhalf uur (incl. een kwartiertje joyrijden op schiphol) is makkelijk te doen! En het ergste vind ik na het opstijgen, als het vliegtuig (naar mijn gevoel) naar voren kantelt om op juiste hoogte te blijven.
Vriendlief zei net tegen me: volgend jaar gaan we lekker (?) met de boot!