Auteur Topic: Ierland forum  (gelezen 165 keer)

Offline edbe

• Schotland fan
Ierland forum
« Gepost op: 20 nov 2019, 19:41 »
is er ook een Forum over Ierland?
Ierland rondreis 2020 (zoveelste keer)
Highlands staat gepland voor 2021

Offline Wittebeer

• Schotland fan
  • Het gras bij de buren is altijd groener
Re: Ierland forum
« Reactie #1 Gepost op: 21 nov 2019, 11:43 »
Niet in de vorm zoals dit forum maar je kunt wel wat vinden als je goed googeled.

http://www.reisforum.nl/forums/ierland.194/

Er zijn er nog wel een paar maar het is veel hap-snap en slecht bijgehouden. Uiteindelijk kwam ik wel aan mijn info. Forums als deze zijn best uniek maar we raken uit de tijd lijkt het.

Sinds er "schotland de groep" op facebook is gekomen lijdt dit forum een zieltogend bestaan. Op facebook is er ook een "ierland de groep" dus voor noodgevallen kan je nog wel ergens terecht. Zo ook voor de Cotswolds, Cornwall en gewoon Engeland in totaal.

Ik zoek altijd een forum als ik naar een bestemming ga maar meestal is het een teleurstelling. Op het Noorwegenforum kreeg ik niet eens antwoord op mijn vraag, iedereen in de slaapstand? Of zitten die ook op facebook.

Maar soms gaat het goed. Afgelopen zomer zat ik in Nieuw Zeeland en ik heb echt veel gehad aan de info die je op een forum kunt krijgen. Als ik plannen had nog eens terug te gaan was ik wel blijven hangen daar maar ja het is toch wel erg ver weg. Op een forum blijf je zitten als het land uitnodigt tot meer keren gaan of als je een bepaalde relatie met het land hebt. En op Schotland ben ik nog niet uitgekeken. Op Ierland trouwens ook niet maar dat is een tikkie lastiger bereikbaar. Met de auto dan.

Offline edbe

• Schotland fan
Re: Ierland forum
« Reactie #2 Gepost op: 24 nov 2019, 20:02 »
de Ierland forum had ik ook al gezien , maar ligt ook op een doodspoor...
ik ben geen FB liefhebber, zit ook meer hier op deze forum.
jammer inderdaad dat het soms wat achterblijft hier
Ierland rondreis 2020 (zoveelste keer)
Highlands staat gepland voor 2021