Auteur Topic: Voorstellen  (gelezen 238 keer)

Offline Birgitte

• Schotland fan
Voorstellen
« Gepost op: 26 okt 2019, 17:10 »
Hallo allemaal,

Leuk om weer ouderwets op een forum rond te dwalen. Ik heb al veel informatie gevonden en hoop op nog veel meer tips van ervaringsdeskundigen. Ik ben ook lid geworden van de Facebook groep maar ik geef zelf de voorkeur aan fora.
Samen met mijn gezin (echtgenoot en 2 tiener zonen)  gaan we in de zomer van 2020 voor het eerst naar Schotland. Dit is al heel lang een droomwens van mij maar mijn man wilde nooit deze kant op vanwege het weer. Dit jaar was het zover dat we eindelijk met het gezin naar Zuid-Engeland op vakantie gingen en dat is zo goed bevallen dat mijn man spontaan op het idee kwam om volgend jaar naar Schotland te gaan! Ikzelf heb in mijn jonge jaren redelijk veel gereisd in Engeland (o.a. Wales en het Lake District) en Ierland.

De rest van ons verhaal en vragen zullen jullie in andere posts tegenkomen.  :D

Offline Wittebeer

• Schotland fan
  • Het gras bij de buren is altijd groener
Re: Voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 27 okt 2019, 09:23 »
...

Leuk om weer ouderwets op een forum rond te dwalen. Ik heb al veel informatie gevonden en hoop op nog veel meer tips van ervaringsdeskundigen. Ik ben ook lid geworden van de Facebook groep maar ik geef zelf de voorkeur aan fora.
..
Gelukkig ook iemand die fora leuker vindt. Het wordt bijna eenzaam hier. Ik ben ook lid van die groep maar ik wordt er soms helemaal gallisch (of gaelic  :drunken_smilie: ) van. Soms zet ik hem daar even uit (ik wil niks ontvangen) want het gaat de hele dag door.

Offline Birgitte

• Schotland fan
« Reactie #2 Gepost op: 27 okt 2019, 18:06 »
Ik gebruik Facebook alleen als noodzakelijk kwaad omdat ik anders toch het een en ander mis.
Hopenlijk komen mensen uiteindelijk hier weer terug omdat ze FB ook irritant zijn gaan vinden.  ;)

Offline Wittebeer

• Schotland fan
  • Het gras bij de buren is altijd groener
« Reactie #3 Gepost op: 28 okt 2019, 19:59 »
En dan is er ook nog het Ierland de Groep, Engeland de groep weet ik veel, de Cotswolds, Cornwall noem maar op. Omdat ik niet alleen Schotland leuk vind moet ik het verdelen maar dat gaat zo niet. Cornwall al gedeleted en Cotswolds al op stil gezet.

Heb ook nog een Filipijnen-groep omdat ik daar veel ben lees ik dat als iemand die er woont ik vraag mij wel eens af hoe de emigranten naar Schotland daar nu tegenaan kijken.

Helaas kan ik ook niet zonder dat facebook. Ze volgen nog alles ook. Ik was in Juli/Aug. in Nieuw Zeeland nu gooien ze me weer dood met dingen over daar. En daar ga ik niet terug dus heb ik er niets aan.

Ja ik hoop dat ze terugkomen want er zit daar zoveel kennis wat nu zo verloren gaat. En dit is een goed georganiseerd forum, op het Noorwegenforum kreeg ik niet eens antwoord.