Auteur Topic: Leuke plaatsen met avondvertier/pubs  (gelezen 1055 keer)

Offline Nietepie

• Schotland fan
Leuke plaatsen met avondvertier/pubs
« Gepost op: 19 okt 2019, 16:38 »
Hallo,

Volgend jaar juni gaan mijn man en ik 2 weken door Schotland reizen met onze eigen auto. We gaan met de boot naar Newcastle en van daaruit naar het noorden. Willen zeker de North Coast 500 doen. Nu is mijn vraag wat leuke plaatsen zijn om te verblijven en waar 's avonds ook nog wat te doen is. Buiten de grote steden Edinburgh, Aberdeen en Glascow. Mogen kleine dorpjes zijn als er maar een leuke pub is of iets van een evenement of zo. Mijn man wil niet elke avond om 10 uur op de kamer zitten  ;) Af en toe is dat niet erg, maar niet elke avond dus.

Zelf ben ik al een 4x in Schotland geweest in oktober. Dan is het buiten het seizoen en is er in de avonden weinig te beleven. Ik had daar niet zoveel moeite mee hoor!

Ben echt benieuwd of iemand iets kan aanraden. We zijn nog helemaal blanco mbt route buite de NC 500 om.

Alvast bedankt!

Nietepie  :schface

Offline Wittebeer

• Schotland fan
  • Het gras bij de buren is altijd groener
Re: Leuke plaatsen met avondvertier/pubs
« Reactie #1 Gepost op: 21 okt 2019, 09:53 »
Zag iets van Fyne Fest in Cairndow, Argyll tussen 5 en 8 juni. Is dan een Inn in de buurt, Stagecoach Inn. Maar bij die evenementen zijn dan meestal de accomodaties ook snel vol. Je bent dan niet de enige.

Ik zoek vaak Pubs op met overnachtingsmogelijkheid. Als ik alleen reis in Britain heb ik dan nog wat aanspraak in de Pub, in een B&B of hotel is het vaak wat lastiger en zit je inderdaad op je kamer. En met de bar beneden hoef ik ook niet meer te rijden. Met een beetje handig googelen kan je de Pubs in de dorpen wel vinden, die zijn er zeker wel op de 500 route.

Maar de meeste Pubs zijn om 10.30 ook dicht dus wat geeft dat halfuurtje...