Auteur Topic: Nieuwe boten voor DFDS  (gelezen 245 keer)

Offline Wittebeer

• Schotland fan
  • Het gras bij de buren is altijd groener
Nieuwe boten voor DFDS
« Gepost op: 18 sep 2019, 05:05 »
Begin volgend jaar is het einde oefening voor de King and the Princess. Die gaan naar de Middelandse zee dus moet je een eindje rijden als je ze niet kunt missen.

De nieuwe schepen zijn naar zeggen groter. Die komen juist uit de Middelandse zee. Een ruil met bijbetaling met Moby Lines lees ik uit het verhaal. Natuurlijk het verhaal van DFDS zelf dat het allemaal mooier en beter wordt (aanpassingen naar hun veeleisende standaard), dat moeten we dan eerst nog maar eens zien. In ieder geval zijn er geen commodorehutten meer, dat zou ik toch een aderlating vinden. Dan moeten de andere hutten toch wel wat groter moeten worden dan een centimeter of 2, ik hoop in ieder geval maatje Stena Line.

Zal wennen zijn in het begin, voortaan wordt het de Amsterdam of de Newcastle. En de prijzen afwachten natuurlijk. Want luxer betekent ook vaak duurder.

Offline Wee Dram

• Schotland fan
Re: Nieuwe boten voor DFDS
« Reactie #1 Gepost op: 19 sep 2019, 14:36 »
Hopelijk is dan de ferry Eemshaven Rosyth in de vaart.
Gaan we daar lekker mee.
There are two kind of people.
The Scottish and those who wish they were.

Offline Wee Dram

• Schotland fan
« Reactie #2 Gepost op: 19 sep 2019, 15:04 »
Wittebeer ik lees net dat er geen commodore de luxe zijn. Dan is het voor ons over en uit voor DFDS.
P&O is dan de optie.
There are two kind of people.
The Scottish and those who wish they were.

Offline Wittebeer

• Schotland fan
  • Het gras bij de buren is altijd groener
« Reactie #3 Gepost op: 20 sep 2019, 05:35 »
Wittebeer ik lees net dat er geen commodore de luxe zijn. Dan is het voor ons over en uit voor DFDS.
P&O is dan de optie.
Er staat dat er helemaal geen commodorehutten zijn, dat ze het aan het onderzoeken zijn om die (soortgelijk dan) er wel te krijgen. Niet snel waarschijnlijk anders vragen ze de boekers van Commodore niet om contact op te nemen. Maar dat er geen Lounge komt is zeker. Dat stond er al. Nou heb ik dat laatste nooit gedaan, commodore was goed genoeg. Overigens als we met meer zijn, als ik alleen reis dan heb ik een gewone buitenhut.

Dus blijft het maar beslissen op het moment. Ik was aan het kijken laatste voor P&O ergens in oktober en ze waren toch best aan de prijs. Wel heel goed.

Offline Janrozen

• Schotland fan
  • Jan
« Reactie #4 Gepost op: 02 okt 2019, 13:28 »
Ik hoop ook op de Eemshaven, wat concurrentie is nooit verkeerd.
Dalen de prijzen ,wanneer gaan de andere schepen varen voor de dfds?   :hello2: :bagpipe :drinky