Auteur Topic: Hallo  (gelezen 83 keer)

Offline Stiobhan

• Schotland fan
Hallo
« Gepost op: 08 aug 2019, 15:18 »
Dag allemaal, graag stel ik me bij dezen voor. Afgelopen week ben ik teruggekeerd van een eerste keer Schotland en dat zal zeker niet de laatste keer zijn! Met vrouw en jongste zoon (16 jaar) ben ik via IJmuiden naar Newcastle gevaren, toen met de trein naar Edinburgh waar de voorbereidingen voor The Fringe volop bezig waren. Een paar dagen later met de trein via Glasgow naar Mallaig, daar met de boot naar Eigg waar we wild kampeerden en o.a. An Sgurr beklommen, vervolgens terug naar het 'vasteland' en met de trein en bus naar Fort Augustus, waar we een stuk van de High Route van de Great Glen Way liepen en ook weer zalig wild kampeerden hoog boven Loch Ness. Daarna terug naar de gekte van Edinburgh, waar het festival inmiddels was losgebarsten. Afijn, ik ben dus een hoop ervaringen rijker en wil die graag hier delen, maar uiteraard is er hier een hoop kennis te vinden waar ik tzt graag gebruik van zal maken. Hartelijke groet!

Offline Teije

• Administrator
  • *
Re: Hallo
« Reactie #1 Gepost op: 15 aug 2019, 16:46 »
Welkom op het forum, Stiobhan,

het is tegenwoordig wat rustig op het forum (sociale media zijn meer in trek) maar er staat heel veel informatie op te vinden.
Zo te horen is het dus goed bevallen! Ik ben benieuwd waar de volgende reis jullie zal brengen.

groet, Teije