Auteur Topic: SCHOTLAND MET MOTORHOME  (gelezen 7053 keer)

JOS

• Gast
SCHOTLAND MET MOTORHOME
« Gepost op: 15 apr 2006, 20:00 »
BINNEN VIER WEKEN VERTREKKEN WIJ VANUIT ZEEBRUGGE MET DE MOTORHOME VOOR HET EERTS NAAR SCHOTLAND. OOK ONS HONDJE GAAT MEE TERUG NAAR DE ROOTS (ENG. COCKER) WIE HEEFT DIT AL ONDERNOMEN EN HEEFT ER NUTTIGE INFORMATIE VOOR ONS?

GROETJES,

JOS, GRETA EN YOKO

Offline Teije

• Administrator
  • *
Re: SCHOTLAND MET MOTORHOME
« Reactie #1 Gepost op: 16 apr 2006, 22:24 »
Hallo Jos, Greta en Yoko, allereerst welkom op het forum.
De meeste algemene nuttige informatie vind je her en der over het forum verspreid dus kijk eens uitgebreid rond. Het is misschien gemakkelijker als je wat specifiekere vragen stelt, dat kunnen we beter beantwoorden.

En vergeet niet je caps-lock uit te zetten, je hebt dit bericht alleen in hoofdletters getiept...  :icon_salut:

Offline Hans

• Schotland fan
  • Slainte!
« Reactie #2 Gepost op: 16 apr 2006, 22:35 »
Welkom, ook wij gaan dit jaar voor het eerst met onze hond (Cavalier King Charles Spaniel) naar Schotland, voor hem de 1e, maar voor ons de tigste keer. In het onderdeel "Naar Schotland met een huisdier" hebben we al het een en ander neer gezet over onze voorbereiding, maar die zullen jullie ook wel al achter de rug hebben (ik hoop wel dat jullie wel alles conform het PETS schema gedaan hebben, anders kunnen jullie beter de hond thuis laten).

Offline mary

• Schotland fan
  • Mary Street...bestaat echt
« Reactie #3 Gepost op: 01 jun 2006, 12:23 »
Ik heb hier geen ervaring mee maar ik weet wel dat honden er welkom zijn.We trokken 2 weken rond (zonder hond ) en om te overnachten gingen we meestal bij een boer aanbellen om te vragen om we op hun erf mochten staan.Na enkele dagen hadden we door dat we de bel niet moesten zoeken,d'r kwam altijd minstens ??n hond op ons afgerend.