Auteur Topic: Eerste kennismaking met Schotland (met kinderen)  (gelezen 85 keer)

Offline wagner

• Schotland fan
Eerste kennismaking met Schotland (met kinderen)
« Gepost op: 07 dec 2018, 14:00 »
Volgende zomer willen wij graag voor het eerst naar Schotland reizen.
Kunnen julie ons een locatie aanbevelen waar we 2 weken kunnen verblijven, zonder dat we dagelijks erg ver moeten rijden om iets te bezoeken?
Als het zo'n locatie niet te vinden is, dan willen we ook de reis opsplitsen in 2 locaties, elk een week dus.
Indien jullie ons een huisje of vakantiepark kunnen aanbevelen is dit ook welkom.
Onze kinderen zijn 3 en 12 jaar oud.
Alvast bedankt voor jullie tips.

Offline Wittebeer

• Schotland fan
  • Het gras bij de buren is altijd groener
Re: Eerste kennismaking met Schotland (met kinderen)
« Reactie #1 Gepost op: 07 dec 2018, 14:34 »
Die is moeilijk want hangt erg van je smaak af. Als je niet wilt verkassen zou ik omgeving Fort William prikken.

Misschien hebben anderen een ander idee en dan kom je misschien zelf tot splitsen (of niet natuurlijk).

Verblijf en zo zullen anderen wel meer van weten want ik reis niet met kinderen dus huisje en vakantieparken kijk ik niet naar.

Kijk even een paar posten terug of de berichten van Wolfcvd. Caroline werkt in Fort William op het plaatselijke VVV dus die weet het veel beter.

Offline robencorine

• Schotland fan
Re: Eerste kennismaking met Schotland (met kinderen)
« Reactie #2 Gepost op: Gisteren om 19:13 »
1 vaste plek voor 2 weken met zo min mogelijk rij afstand word toch wel een lastige in Scotland. Het meeste ligt toch allemaal enorm ver van elkaar vandaan. ( denk aan single road wegen, lange bergpassen etc. En er zo veel mooi te zien dat 1 plek toch wel een lastige is. Wil je ook dat er voor de kinderen wat te doen is dan kan je denken aan omgeving Aviemore ( Cairngorms) onwijs mooi gebied. Mooie wandelingen en hikes. En genoeg activiteiten denkend aan mountainbiken raften etc. En nog een tip daar.... het rendiercentrum.