Auteur Topic: Vraag over kajuit - P&O ferries vanuit Zeebrugge  (gelezen 945 keer)

Offline nillie

• Schotland fan
Vraag over kajuit - P&O ferries vanuit Zeebrugge
« Gepost op: 21 feb 2018, 15:14 »
Hallo beste mensen,

Ik heb proberen even te zoeken in de vele topics hier, maar der is veel informatie en ik krijg men zoekopdracht niet voldoende gefilterd om een duidelijk antwoord te verkrijgen. Mijn excuses als dit al veel herhaald is.

Ik heb voor eind mei een overzet per boot geboekt met P&O Ferries vanuit Zeebrugge in België. We zijn met zen tweeën en hebben de goedkoopste formule voor kajuiten gekozen. Het is voor ons de eerste keer per boot naar Schotland ( via Hull). Nu kan ik nergens een kajuit nummer terugvinden in mijn boeking. Ik las in de FAQ dat je op voorhand een kajuit kan worden toegewezen als je dit via e-mail vraagt. Begrijp ik het dan verkeerd, of krijgt men met de goedkope formule op voorhand geen kajuit toegewezen, en moet je maar gaan liggen in niet toegewezen plaatsen waar er nog plek is ? Zijn dit kajuiten met gedeelde slaapplaatsen? Hoe gaat het toewijzen van een kajuit dan juist in zen werk ? Ik weet niet goed wat ik me der moet bij voorstellen :s .

Alvast bedankt voor dit even te verduidelijken voor mij !

Offline Wittebeer

• Schotland fan
  • Het gras bij de buren is altijd groener
Re: Vraag over kajuit - P&O ferries vanuit Zeebrugge
« Reactie #1 Gepost op: 21 feb 2018, 16:09 »
Ik ken van P&O Rotterdam-Hull maar ze werken overal wel ongeveer hetzelfde.

Goedkoopste hut is de binnenhut zonder patrijspoort. Dat nummer van de hut (kajuit) krijg je pas bij inchecken, niet bij boeken. Er zijn geen "vrije" hutten. Bij sommigen (ik weet niet bij P&O) kan je je favoriete hut (maar die heb je vast niet bij je eerste keer) bespreken tegen meerprijs dus niet gratis. Dus je opmerking over per e-mail de hut bespreken herken ik niet.

Als je een buitenhut wil kan je die nog upgraden als je wilt (ook tegen meerprijs).

Je krijgt je eigen hut dus niet gedeeld met anderen. Er is een onder- en bovenbed, geen tweepersoons bed.