Reizen naar Schotland > Reizen naar Schotland met de boot

ervaring met welke hut aan boord?

<< < (2/4) > >>

Wee Dram:
Idd. Die bedoel ik.

edbe:

--- Citaat van: Roibeard op 21 aug 2017, 13:07 ---Heb een week geleden met de King de overtocht gemaakt. Zat in een basis 4 persoonshut op dek 2. Dus zonder p
Ik heb geen ervaring met claustrofobie, maar je hebt niet veel ruimte met zijn 4-en.

--- Einde van citaat ---

weet  niet of hij het nu leukt vondt  :schface

skye:

--- Citaat van: Wee Dram op 17 okt 2017, 00:11 ---Ga met de King over. Boek een commodity de luxe hut. Is niet goedkoop maar je hebt er heel veel voor. Gratis drankjes en hapjes. Neem voor het eten een salade of iets dergelijks mee. Ontbijt is inbegrepen in de prijs. En ook heel belangrijk je zit in een exclusieve zone op de boot.

--- Einde van citaat ---

wat is er belangrijk aan ineen exclusieve zone zitten als ik vragen mag ???

Wittebeer:

--- Citaat van: skye op 14 feb 2018, 17:44 ---
wat is er belangrijk aan ineen exclusieve zone zitten als ik vragen mag ???

--- Einde van citaat ---
Ik hoop omdat er alles gratis is (dan is het dubbel), niet om anoniem je eigen salade naar binnen te werken. Het klinkt wel een beetje snobistisch.

Nou het toch over die commodore hut gaat, wij (3 vrienden) gaan naar Newcastle (Edinburgh) volgende maand en hebben een zgn. 3 persoons Commodore geboekt, scheelde maar een tientje de man of zoiets, wil ik af zijn. Maar volgens mij stond er in de kleine lettertjes dat er 2 soorten voorzieningen zijn, geen ontbijt of iets anders niet. Dus dat er 2 soorten Commodore zijn. Bij jullie iets van bekend? Mij gaat het om de ruimte, de rest zie ik wel.

Heen met de Princess en terug met de King. dus verschillend.

Eind april met Jan de invalidenhut. Die is fijn met mooi weer maar door gebrek aan drempels loop je bij winderig weer risico van waterballet.

Robert:
Hi All,

Aan boord van de King kun je kiezen uit Commodore of Commodore de Luxe. De commodore hutten zijn groter dan de standaard hutten en je hebt wat extra's (ontbijt, minibar met wat drankjes). De commodore de Luxe heeft een apart deel op het schip, op dek 10. De hutten zijn flink ruimer en meer luxe, er is een lounge bij de hutten met uitzicht op zee in de vaarrichting. In de lounge staan hapjes en drankjes die je kunt en, heel belangrijk, de beste koffie die je op deze boot kunt vinden. Bij de afvaart wordt een glaasje bubbeltjeswijn geserveerd.

De Princess heeft geen Commodore de luxe klasse. Die boot is ook een stukje kleiner.

Een probleem is wel dat die Commodore hutten erg in trek zijn...

Have fun!
Robert

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie