Reizen naar Schotland > Reizen naar Schotland met de boot

ervaring met welke hut aan boord?

(1/4) > >>

AntonE:
Wat zijn jullie ervaringen met de verschillende hutten aan boord DFDS ijmuiden-newcastle. Ik ben licht claustrofobisch dus een buitenuit met uitzicht zal een voorwaarde zijn.

Roibeard:
Heb een week geleden met de King de overtocht gemaakt. Zat in een basis 4 persoonshut op dek 2. Dus zonder p
Ik heb geen ervaring met claustrofobie, maar je hebt niet veel ruimte met zijn 4-en.

Wittebeer:

--- Citaat van: AntonE op 17 aug 2017, 17:47 ---Wat zijn jullie ervaringen met de verschillende hutten aan boord DFDS ijmuiden-newcastle. Ik ben licht claustrofobisch dus een buitenuit met uitzicht zal een voorwaarde zijn.

--- Einde van citaat ---
Neem die patrijspoort maar, dus inderdaad een voorwaarde. Heb allebei gehad maar binnenhut niet meer. En ik ben dan maar heeeel licht claustrofobisch.

Wee Dram:
Ga met de King over. Boek een commodity de luxe hut. Is niet goedkoop maar je hebt er heel veel voor. Gratis drankjes en hapjes. Neem voor het eten een salade of iets dergelijks mee. Ontbijt is inbegrepen in de prijs. En ook heel belangrijk je zit in een exclusieve zone op de boot.

Light:
@ Wee Dram: Bedoelt u wellicht een Commodore (evt. 'de luxe') hut?
Van de DFDS-website m.b.t. de 'King': 3-persoons Commodore hut - twee- en eenpersoonsbed

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie