Beste Schotlanfans.
Ik zag dat ik mijn vraag bij het verkeerde item had geplaatst. Sorry daarvoor!! Daarom nu hier in dit item
Hallo mede Schotlandfans.
Wij willen met ons gezin 4 personen, vader moeder, 2 grote jongens, 18 en 20 jaar in juli 2017 naar Schotland om zoveel mogelijk te zien.
Aanvankelijk wilden we in hotels en BB's, maar dat werd toch wel erg kostbaar. Wanneer je kiest voor vakantiewonongen dan moet je alles al van tevoren plannen en zit je daaraan vast en daar zijn wij eigenlijk niet zo van.
Daarom het plan opgevat om met onze eigen ( redelijk grote) caravan te gaan. De bedoeling is dat we via Edinburgh ( 2 nachten) naar bv Fort Augustus rijden met de caravan.Van daaruit gaan we dagtochten maken naar Skye, Inverness enz enz . Hoelang we daar willen blijven is nu nog niet duidelijk. We willen terugrijden via Glencoe en Loch Lomond en uiteindelijk weer naar Newcastle .
Mijn vraag is of de wegen tussen Newcastle en Edinburgh en Fort Augustus en Glencoe en uiteindelijk weer Newcastle goed te doen zijn met een caravan. Wij zijn geen echte helden in het rijden met een caravan in bergen, smalle weggetjes en fikse hellingen namelijk. is er iemand die hier ervaring mee heeft?
Heeft er ook nog iemand suggesties voor (voor ons) ons goed bereikbare campings?
Ik hou me aanbevolen voor goede en leuke tips.