Auteur Topic: Gastgezin gezocht  (gelezen 3020 keer)

Offline merelg161

• Schotland fan
Gastgezin gezocht
« Gepost op: 10 aug 2016, 09:19 »
Heyy,

Ik ben merel de Groot. Ben zestien jaar oud.
Ik ga stage lopen bij scottish wildlife trust bij grangemouth.
Voor dat zoek ik een gastgezin in de buurt van Grangemouth het liefst in grangemouth zelf.
Mijn stage is van 14 november tot en met 27 januari.

Als iemand wat weet of weet waar ik moet zoeken, hoor ik het graag.

Alvast bedankt

Offline Petra

• Schotland fan
Re:Gastgezin gezocht
« Reactie #1 Gepost op: 10 aug 2016, 11:52 »
Hallo Merel

Je zou kunnen informeren waar je voorganger (ik ga er vanuit dat je niet hun eerste stagiaire bent) verbleef.
Is bij een collega als tijdelijke medebewoner, een idee.
Kan je stagebegeleider niet iets voor je betekenen of ben je de eerste van je opleiding die daar naartoe gaat?

In ieder geval succes met je stage.

Offline merelg161

• Schotland fan
« Reactie #2 Gepost op: 10 aug 2016, 15:49 »
hey Petra,

Ja klopt ik heb van voorgangers adressen gekregen van waar je kan wonen maar dat zijn allemaal kamers.
en het leek mijn juist leuker als het mogelijk is om bij een schots gezin te verblijven in die periode zodat je nog meer leert.
 maar als ik niks vind ga ik gewoon op kamers.

en het idee om bij een collega te verblijven zal ik even uitzoeken of dat mogelijk is.
bedank dat je mee dacht

groetjes merel

Offline Petra

• Schotland fan
« Reactie #3 Gepost op: 10 aug 2016, 17:37 »
Is contact opnemen met een opleiding daar, met scholieren/ studenten van je leeftijd een idee?
Misschien weten zij iemand die een logeerkamer heeft of misschien een soort uitwisseling wel ziet zitten (jouw bed is immers leeg)(moet je thuissituatie wel willen en kunnen natuurlijk)

Wat die "kamers" betreft.
Je hebt "op kamers en op kamers". Op kamers in een studentenflat met rijen met kamers naast elkaar, is heel anders dan op kamers in een huis. In een huis kom je elkaar meer door de gezamenlijke keuken / woonkamer ed.
Met wat mazzel heb je dan huisgenoten waar het mee klikt en je dingen kan gaan ondernemen in de omgeving.

Offline Wilma

• Schotland fan
« Reactie #4 Gepost op: 19 aug 2016, 23:26 »
Hoi Merel, wat een leuke stage! Succes met het vinden van een leuk/gezellig gastgezin!