Auteur Topic: Schotland forum op Facebook  (gelezen 18364 keer)

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
Re:Schotland forum op Facebook
« Reactie #25 Gepost op: 21 sep 2016, 18:11 »
En zoveel dubbele vragen. Wat moeten we zien op Skye? ;) Je kan er een forum mee vullen  :laughing7:

Je kunt de meldingen van Facebook trouwens ook uitschakelen voor specifieke pagina's, en dan eens per zoveel tijd (als het jou uitkomt) even gluren op de Schotland-pagina.

Offline skye

• Schotland fan
« Reactie #26 Gepost op: 21 sep 2016, 20:46 »
Die groep op facebook is niet van het schotlandforum  Wittebeer. Het is een groep waar toevallig ook veel forummers in zitten.
Het is hier inderdaad veel rustiger, zal geheid grotendeels door facebook komen. Ik vind die groep zelf wel prettig. Mis er niet de info waar jij het over hebt. Ik vind het wel "sneller" dan het forum.
Momenteel wordt er wel veel gepost daar, dat klopt, maar op zich vind ik dat wel leuk.  Het leeft daar wel, hier op het forum niet meer zo. Wel jammer, maar dat gaat wel vaker zo met forums.

Offline Wittebeer

• Schotland fan
  • Het gras bij de buren is altijd groener
« Reactie #27 Gepost op: 22 sep 2016, 01:09 »
Die groep op facebook is niet van het schotlandforum  Wittebeer. Het is een groep waar toevallig ook veel forummers in zitten.
Het is hier inderdaad veel rustiger, zal geheid grotendeels door facebook komen. Ik vind die groep zelf wel prettig. Mis er niet de info waar jij het over hebt. Ik vind het wel "sneller" dan het forum.
Momenteel wordt er wel veel gepost daar, dat klopt, maar op zich vind ik dat wel leuk.  Het leeft daar wel, hier op het forum niet meer zo. Wel jammer, maar dat gaat wel vaker zo met forums.
Ik weet wel dat dat niet hetzelfde is. Ja het leeft wel, maar die commentaren zeggen zo weinig of ben ik de enige die dat zo voelt. Maar misschien is het dat ik wat breder kijk, ik vind Schotland heel mooi maar er is wat mij betreft nog meer in de wereld. Dan zijn 24 uur in een dag te weinig.
Voor Schotland kom ik hier en op facebook zou het bijzaak moeten zijn. Maar ja, ieder zijn meug.

Inmiddels keren ook al velen facebook de rug toe dus hoezo moderniteit, ook facebook raakt achterhaald als dat de maatstaf is.

Offline Wittebeer

• Schotland fan
  • Het gras bij de buren is altijd groener
« Reactie #28 Gepost op: 22 sep 2016, 01:11 »
.....Je kunt de meldingen van Facebook trouwens ook uitschakelen voor specifieke pagina's, en dan eens per zoveel tijd (als het jou uitkomt) even gluren op de Schotland-pagina.
Goeie tip. Ga ik eens uitzoeken.