Auteur Topic: Toch Schotland ... yeah!!!  (gelezen 5318 keer)

Offline eefkepeefke

• Schotland fan
Toch Schotland ... yeah!!!
« Gepost op: 05 jul 2016, 09:23 »
In de meivakantie zijn we naar Schotland geweest, weekje omgeving Lossiemouth en weekje omgeving Ayr.
Daarna hebben we besloten dat we dat we in de zomervakantie 10 dagen naar Kent zouden gaan. Camping aanbetaald, overtocht via Calais geboekt en alles.
Maar de voorpret leek maar niet te komen, iets wat we wel hebben als we naar Schotland gaan. Niet dat Kent niet mooi is, maar ons hart ligt toch in Schotland.
Eergisteren gaven mijn man en ik aan elkaar toe dat we eigenlijk helemaal niet naar Kent willen maar gewoon naar Schotland. En toen begon het te kriebelen...
Dat was het gevoel dat we wilden hebben, dus we hebben nu een plaats op de camping in Pitlochry geboekt en de overtocht wat aangepast. Helemaal happy.
De voorpret is begonnen... :hello2:

Offline Struner

• Schotland fan
Re:Toch Schotland ... yeah!!!
« Reactie #1 Gepost op: 05 jul 2016, 11:18 »

Offline OMH

• Schotland fan
« Reactie #2 Gepost op: 05 jul 2016, 18:04 »
Heel veel plezier!!

Wij zijn net terug. Snieleuk :). We missen alles. Evengoed is thuis zijn ook weer goed.

Have fun, nog een keer !!

Offline edbe

• Schotland fan
« Reactie #3 Gepost op: 05 jul 2016, 19:39 »
 :bagpipe
North Ireland travel in 2021

Offline skye

• Schotland fan
« Reactie #4 Gepost op: 06 jul 2016, 14:33 »
Ik zit er nog

Offline Light

• Schotland fan
« Reactie #5 Gepost op: 06 jul 2016, 14:38 »
Heel veel voorpret, Eefkepeefke  :icon_thumleft:

En Skye: ENJOY  :wave: en veel plezier bij je vierbenige vriendjes  :tongue3:
Elke dag is een kans er (weer) iets moois van te maken

Offline skye

• Schotland fan
« Reactie #6 Gepost op: 07 jul 2016, 12:32 »
De vierbenigw zaten in het begin van de vakantie. We zijn nog naar de Treshnish Isles geweest, puffin paradijs, was super.

Offline Struner

• Schotland fan
« Reactie #7 Gepost op: 07 jul 2016, 20:41 »
Veel plezier!
In de meivakantie zijn we naar Schotland geweest, weekje omgeving Lossiemouth en weekje omgeving Ayr.
Daarna hebben we besloten dat we dat we in de zomervakantie 10 dagen naar Kent zouden gaan. Camping aanbetaald, overtocht via Calais geboekt en alles.
Maar de voorpret leek maar niet te komen, iets wat we wel hebben als we naar Schotland gaan. Niet dat Kent niet mooi is, maar ons hart ligt toch in Schotland.
Eergisteren gaven mijn man en ik aan elkaar toe dat we eigenlijk helemaal niet naar Kent willen maar gewoon naar Schotland. En toen begon het te kriebelen...
Dat was het gevoel dat we wilden hebben, dus we hebben nu een plaats op de camping in Pitlochry geboekt en de overtocht wat aangepast. Helemaal happy.
De voorpret is begonnen... :hello2: