Auteur Topic: Afmelden  (gelezen 48764 keer)

Offline OMH

• Schotland fan
Afmelden
« Gepost op: 10 mei 2014, 16:04 »
Hallo,

Kan iemand me vertellen hoe ik me (eventueel) kan afmelden hier? Ik zeg niet dat ik het doe, ik wil alleen graag weten hoe het moet...

Alvast bedankt,
Olga

Offline Mathilde

• Schotland fan
Re:Afmelden
« Reactie #1 Gepost op: 10 mei 2014, 17:16 »
Ik heb vorig jaar gelezen dat als je een jaar niet actief bent op het forum, dus niet leest of in log je dan wordt verwijderd. Of dat nu nog zo is dat weet ik niet, maar er waren toen teveel sluimerende/niet actieve forumleden.
I love Scottish summer, it's my favourite day of the year.

Offline OMH

• Schotland fan
« Reactie #2 Gepost op: 10 mei 2014, 18:00 »
Dank je wel Mathilde, maar als dat zo werkt zou ik dat wat vreemd vinden. Je moet je ergens kunnen aanmelden, maar ook weer afmelden als je dat wilt. Misschien volstaat een mailtje of pb'tje naar een van de beheerders hier. Ik vraag het, omdat ik op zijn zachtst gezegd "vreemde" ervaringen heb w.b. forums, het aan- en afmelden en wat er verder tussen zit. Iets in mij wil het weten, meer dan dat is het niet.

Olga

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
« Reactie #3 Gepost op: 10 mei 2014, 18:27 »
Ik weet niet of het een moderator-only optie is, maar als je bij je profiel kijkt staat er linksonder de mogelijkheid "verwijder dit account". Mocht je dat niet zien, dan volstaat een berichtje naar een van de moderators/beheerder.

Offline OMH

• Schotland fan
« Reactie #4 Gepost op: 10 mei 2014, 19:13 »
Toegegeven, heel erg handig ben ik niet als het om dit soort dingen gaat. Wat ik zie is:

Account-gerelateerde instellingen
Forumprofielinformatie
Lay-out voorkeuren
Notificaties en e-mail
Persoonlijke berichten opties

"Verwijder dit account" zie ik niet. Echt, ik ben een ster in zoeken, maar vinden???  :laughing8:

Evengoed bedankt,
Olga

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
« Reactie #5 Gepost op: 10 mei 2014, 20:31 »
Olga, dan is dat dus een actie die alleen de beheerder of moderator kan uitvoeren.
Mocht je je ooit permanent van het forum willen afmelden, kan dat dus met een pb'tje.  :icon_salut:

Offline Struner

• Schotland fan
« Reactie #6 Gepost op: 10 mei 2014, 22:12 »
[...]
Mocht je je ooit permanent van het forum willen afmelden, kan dat dus met een pb'tje.  :icon_salut:
een berichtje naar wie dan?
waar kun je vinden wie de beheer<d|s>er> is?
moderatoren kunnen zoiets natuurlijk niet.
een knop erbij lijkt me het beste.
---Peter.

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
« Reactie #7 Gepost op: 10 mei 2014, 23:05 »
Teije is sinds oprichting het opperhoofd, eigenaar en beheerder van het forum.
McLeo en ik kunnen als moderator in ieder geval ook accounts aanpassen/verwijderen indien nodig.

Offline Sonnie

• Schotland fan
« Reactie #8 Gepost op: 11 mei 2014, 01:41 »
Je kunt ook gewoon niet meer inloggen als je niet meer actief wilt zijn.. Ik snap dat hele afmelden nooit zo, gewoon zelf niet meer komen dan wordt je vanzelf vergeten  ;)
Op het forum wat ik zelf (mede) beheer houden we eens in de zoveel tijd gewoon grote schoonmaak en gooien we inactieve accounts weg. Maar op verzoek een account verwijderen doen we verder niet in principe. Als je gewoon niet meer inlogt dan verdwijn je vanzelf een keer  :)
onze foto's en vakanties: www.sonnie-tieske.nl

Offline OMH

• Schotland fan
« Reactie #9 Gepost op: 11 mei 2014, 09:42 »
Hartelijk bedankt voor de antwoorden  :icon_salut:

Olga

Edit: Ik zou een gewone afmeldknop ook wel handig vinden, die zijn op de meeste forums wel te vinden.

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
« Reactie #10 Gepost op: 11 mei 2014, 19:56 »
Overigens is het wel zo dat berichten van oud-leden gewoon op het forum zichtbaar blijven als een account verloopt/verwijderd wordt. Misschien nog wel het vermelden waard, mocht dat een van de redenen zijn waarom de vraag bij je opborrelde.

Offline OMH

• Schotland fan
« Reactie #11 Gepost op: 12 mei 2014, 00:28 »
Dank je Sas, maar daar gaat het me niet om. Ik weet dat het soms zo werkt dat forumbijdragen verdwijnen, op andere forums blijven ze gewoon staan. Maar het is aardig van je dat je dat nog even laat weten.

Groetjes,
Olga