Auteur Topic: even een korte introductie  (gelezen 4358 keer)

Offline Nelis1976

• Schotland fan
even een korte introductie
« Gepost op: 31 mei 2016, 10:48 »
Goedemorgen!

Eigenlijk ben ik niet nieuw op het forum, had al heel lang een account zonder ook maar iets te posten  :confused2:.
Ik was meer van het lezen en info absorberen, toch maar besloten om ook mijn info te delen en mee te kletsen op dit forum.
Even een korte introductie: Mijn naam is Niels 40 jaar en helemaal verslingerd aan Schotland in elke vorm  :bagpipe :schface , hebben al een aantal vakanties, stedentrips gemaakt (volgens mij nu 10x)

Dit jaar ben ik gelukkig al een weekje geweest (vaste uitvalsbasis is Pitlochry) en ook voor komende herfst staat mijn geliefde land weer op het programma. Dit keer naar onze vaste uitvalbasis Pitlochry en daarna een week in de Banffshire (Pennan) en een paar dagen in St. Andrews.

Uiteraard is alle info welkom......

groeten
Niels   :wave:

Offline edbe

• Schotland fan
Re:even een korte introductie
« Reactie #1 Gepost op: 31 mei 2016, 19:34 »
welkom hier  :bagpipe :drinky

Offline Light

• Schotland fan
« Reactie #2 Gepost op: 02 jun 2016, 11:37 »
Welkom  :wave:
Elke dag is een kans er (weer) iets moois van te maken

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
« Reactie #3 Gepost op: 02 jun 2016, 17:19 »
Welkom op het forum  :wave:

Offline Sinie

• Schotland fan
« Reactie #4 Gepost op: 05 jun 2016, 20:57 »
Welkom op het forum Niels, ik ben ook al een tijdje met een account hier maar post ook maar af en toe hoor. Leuk dat je ook een Scotlandfan bent :bagpipe :vlag

Offline Nelis1976

• Schotland fan
« Reactie #5 Gepost op: 06 jun 2016, 08:33 »
Bedankt allen  :sunny:

Offline u

• Schotland fan
« Reactie #6 Gepost op: 11 jun 2016, 19:56 »
Hallo Niels,
Ben je vanuit Pitlochry al eens via Kinloch Rannoch - Schiehalion -  Fortingal en de Glen Lyon naar Loch Lyon gereden? Prachtig daar! Je kunt dan terug via Lawers (Loch Tay) en Aberfeldy. Is de moeite waard!

Offline Nelis1976

• Schotland fan
« Reactie #7 Gepost op: 15 jun 2016, 14:32 »
Dag Christina,
Dat is inderdaad prachtig , ik heb deze rit al twee keer gemaakt ( met mooi en slecht weer, twee keer total andere belevenis......dat is inderdaad echt de moeite waard. Afgelopen maart hadden we prachtig weer toen hebben we de Falls of Acharn gedaan.......dan heb je ook een prachtig uitzicht op Loch Tay en het Lawers gebied.