Auteur Topic: Rapalje Folk 4 en 5 juni Groningen  (gelezen 3644 keer)

Offline Wittebeer

• Schotland fan
  • Het gras bij de buren is altijd groener
Rapalje Folk 4 en 5 juni Groningen
« Gepost op: 21 mei 2016, 17:51 »
Afgelopen weekend was ik een lang weekend in Groningen en ontwaarde nogal wat Schotse vlaggen bij de aankondigingen van een folkfestival:

http://toerisme.groningen.nl/evenementen-groningen/rapalje-zomerfolk-festival

Voor de meesten onder jullie zal het wel oud of bekend nieuws zijn maar voor de volledigheid.

Offline Light

• Schotland fan
Re:Rapalje Folk 4 en 5 juni Groningen
« Reactie #1 Gepost op: 24 mei 2016, 18:00 »
Ja, 4 en 5 juni in het Stadspark van Groningen.

Had de flyer meegenomen op het Middeleeuwse Festijn in Doetingchem op 15 mei, terwijl Mathilde en ik ons 25-jarig ringen-jubileum aan het vieren waren (en onze 28 jaar elkaar kennen). Leuk priveconcert van Krebbel gehad, waarvan mijn moeder ook erg genoot.

Door veel bezigheden niet eerder toegekomen aan het posten hier   :icon_colors: , maar nu dan alsnog...

Op de voorzijde van de flyer:
Rapalje Zomerfolk Festival
4&5 juni 2016
Stadspark
Groningen
The Kilkennys, The Dolmen, Amsterdam Klezmer Band, Flannery, The Shannons, Off Limits, The Doggy Few, FIlthy Nelly ... en Rapaje [treden er op.]
Op de achterkant van de flyer staat:
Rapalje Zomerfolk Festival
Voor het vierde jaar toveren we het Stadspark om van een wandelparadijs naar een Keltische wereld.
Laat je verwonderen door (inter)nationale acts, een marktplein met voor elk wat wils en verschillende activiteiten en workshops.
Ook aan de inwendige mens is gedacht. Onder andere The Cooking Highlander staat weer voor je klaar met een barbecue vol lekkernijen. Neem er een lekker Rapaljebiertje bij en het feest is compleet!
Zaterdag 4 juni 12:00 uur - 0:00 uur. Zondag 5 juni 12:00 uur - 20:00 uur
Prijs voorverkoop: zaterdag € 17,50  zondag € 12,50
Passe-partout € 25,=  Kinderen tot 12 jaar gratis.

www.zomerfolk.nl

Voor wie gaat: Heel veel plezier!
Elke dag is een kans er (weer) iets moois van te maken