Auteur Topic: NHS  (gelezen 4673 keer)

Offline SnEm

• Schotland fan
NHS
« Gepost op: 11 mei 2016, 15:56 »
Hallo,

Hebben jullie ervaringen met de NHS als toersist?
Wij zijn er nu voor de 2de maal belandt en voor de 2de keer hebben we niet de juiste verzorging gekregen!
Deze keer met minder leuke gevolgen, ons dochter is gevallen en had een vrij diepe wonde, wij naar de spoed, daar hebben ze de wonde dichtgelijmd, met de melding dat het niet genaaid moet worden omdat het niet op de knie is, nu 5 dagen later is de wonde steeds niet geheeld, en zijn we hier naar de spoed moeten gaan! Nu kregen we de melding dat ze dit eigenlijk hadden moeten naaien, dus zal ons dochter er een lelijke lidteken aan overhouden. Toen mijn vriendin haar pols brak, hebben ze dit ook niet goed opgeknapt...

Mijn vraag is dus, worden toeristen slechter behandeld of is NHS echt slecht?
I don't need therapy, I just need to go to Orkney!

Offline Petra

• Schotland fan
Re:NHS
« Reactie #1 Gepost op: 11 mei 2016, 16:15 »
Geen geval (aardige woordspeling) is gelijk.
Denkende oa. aan; de aard van de wond, de behandeling, de latere verzorging, hygiëne rondom de wond, ed.
Zoveel verschillende wonden/ patiënten/ behandelaars.
Artsen en verplegend personeel zijn ook maar mensen.
Dat ik denk dat je moeilijk kan stellen of alle toeristen door NHS slechter behandeld worden.

Beterschap voor je dochter.

Offline SnEm

• Schotland fan
« Reactie #2 Gepost op: 11 mei 2016, 16:29 »
Fair enough, maar toch valt het op! en je hoort toch vaak mensen klagen over de NHS...
Mijn vriendin werd behandeld in London UCLH, toen ze haar pols brak, en ze hebben haar opnieuw moeten behandelen, omdat NHS het niet goed hadden gedaan...
Mijn dochter afgelopen WE in Eastbourne, nu net hetzelfde, voor hetzelfde geld had ze een infectie kunnen oplopen
Ik veronderstel dat ik de volgende wordt hé :-)
I don't need therapy, I just need to go to Orkney!

Offline Struner

• Schotland fan
« Reactie #3 Gepost op: 11 mei 2016, 22:26 »
Was wel allebeide keren in Engeland

Offline lesja

• Schotland fan
« Reactie #4 Gepost op: 12 mei 2016, 19:16 »
dann heb ik heel goede ervaring want toen ik 2011 viel bij onze vrienden in de tuin kwam ik met mijn hoofd op een betonnen trap terecht. het was 11 uur in de avond en er is door onze vrienden gelijk 999 gebeld die waren er binnen 7 minuten. Ik moest toen met de ambulance mee naar Elgin naar Dr.Gray'Hospital en ben daar prima geholpen. het hoefde niet gehecht maar er zijn direkt foto's gemaakt en aan de hand daarvan dus de behandeling gedaan. kon gelukkig geplakt worden. je ziet er niets meer van. Maar het is en blijft mensenwerk.