Auteur Topic: testje met de ingebouwde forumkalender  (gelezen 4788 keer)

Offline Teije

• Administrator
  • *
testje met de ingebouwde forumkalender
« Gepost op: 25 feb 2006, 23:31 »
Jullie hebben misschien al wel gezien dat er in de menubalk bovenaan nu ineens 2 kalenders staan. De 2e verwijst naar onze 'echte' kalender (waar nu ook een categorie Evenementen in Schotland is toegevoegd), de 1e naar de kalender die standaard bij dit forum zit. Ik wil er de komende week wat mee stoeien om te kijken of die wel of niet interessant is om te gebruiken. Het zou het wel gemakkelijker maken met inloggen en toegevoegde items worden dan ook als topic vermeld. Later meer...

Offline Teije

• Administrator
  • *
Re: testje met de ingebouwde forumkalender
« Reactie #1 Gepost op: 26 feb 2006, 20:21 »
Ik zie nu pas dat de 'forumkalender' inderdaad een soort priv?kalender lijkt te zijn die je alleen ziet als je ingelogd bent. Daar kunnen we natuurlijk heel mooi in aangeven wanneer wie naar Schotland gaat ivm uitzwaaien, zwaaien vanuit de auto, samen een (niet-)borrel drinken enz.
Ik vind het wel prettig dat er een 'openbare' kalender is met Schotland-gebeurtenissen zoals dingen op tv of evenementen door het land die iedereen kan/mag zien.

Het allermooiste zou zijn de kalender met diverse categorie?n te kunnen invullen waarvan sommige wel en andere niet zichtbaar zijn voor gasten. De ingebouwde forumkalender is echter heel simpel en biedt die mogelijkheid niet.
Ik studeer er nog wat verder op. Geneer je echter niet om dingen in de forumkalender te zetten, dan kunnen we er wat ervaring mee opdoen. Binnenkort komt onze Schotland-vakantie er in te staan.

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
« Reactie #2 Gepost op: 26 feb 2006, 21:22 »
Hoe kun je eigenlijk dingen in de forumkalender zetten?  ???

Offline Teije

• Administrator
  • *
« Reactie #3 Gepost op: 26 feb 2006, 21:29 »
Rechtsonder, button met als tekst: nieuwe gebeurtenis

FJR Freak

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 01 mrt 2006, 09:20 »
:sign13: De button "Koppel bericht aan kalender" lijkt mij ook wel handig trouwens.
Ohh,  alleen de Topic starter kan hiervan gebruik maken merk ik nu.  :sign12: lijk mij ook wel logisch.

Offline Teije

• Administrator
  • *
« Reactie #5 Gepost op: 05 mrt 2006, 20:18 »
Mensen die iets in de forumkalender zetten kunnen dat vanaf nu zelf verwijderen door het topic te verwijderen dat eraan gekoppeld is (klik in de kalender op het topic en je komt er vanzelf). Dan staat er linksonder een knop Verwijder bericht.

Hiervoor was het niet mogelijk omdat we over het hele forum de optie hadden uitgeschakeld dat mensen hun eigen berichten zomaar konden verwijderen. Speciaal voor de kalender is daar nu een uitzondering voor gemaakt.