Auteur Topic: afscheid  (gelezen 4819 keer)

Offline McLeo

• Moderator
  • *
  • visiting Scotland since 1978, FOL 93701
afscheid
« Gepost op: 07 feb 2016, 12:22 »
Lieve fotoforum gebruikers,

Vanmorgen kreeg is een berichtje van Skye dat ik jullie helemaal aan het verwaarlozen ben. Dat klopt.
Andere hobbies en bezigheden zorgen ervoor dat ik jullie verwaarloos.
het lijkt me dan ook beter dat een andere fotoforummoderator gezocht gaat worden dan kan ik rustig op afstand meekijken zonder schuldgevoelens.

Uiteraard mijn welgemeende excuses voor de gang van zaken, niet zo bedoeld maar helaas zo gelopen.
Ik blijf natuurlijk meekijken en genieten van jullie verhalen en opmerkingen want dat is altijd leuk. Ik zie echter geen tijd in de toekomst om mijn functie naar behoren uit te voeren.

Veel groeten

Leo

ps ik hoor graag wie het stokje wil overnemen dan kan ik dat doorgeven.
Wij reden rond in 4 VW campers nu een mooie dubbelcabine met soms een caravan erachter.

Offline Haras

• Schotland fan
Re:afscheid
« Reactie #1 Gepost op: 07 feb 2016, 13:00 »
Bedankt voor jarenlange trouwe dienst Leo! En alle foto's van afgelegen plekjes, prachtig. Niks mis mee om na zoveel jaar het stokje over te dragen.
Het ga je goed :klap

Offline skye

• Schotland fan
« Reactie #2 Gepost op: 07 feb 2016, 13:02 »
Haha,verwaarlozen is teveel gezegd hoor. Het was even attenderen op.
Maar eh, het zou leuk zijn als iemand zich aanmeldt. Ikke niet overigens,ik bedank voor de eer.

Leo ,bedankt voor jarenlang tellen en de leuke oorkondes,ik ben ook in het bezit van eentje gelukkig,haha

Offline noorman

• Schotland fan
« Reactie #3 Gepost op: 07 feb 2016, 13:13 »
 Volgens mij is  , verwaarlozen , niet helemaal het juiste woord , veel forumleden hebben hetzelfde probleem met werk , hobby
 en of andere bezigheden zodat ze amper nog op het forum te vinden zijn .

Offline Mieke

• Schotland fan
« Reactie #4 Gepost op: 07 feb 2016, 16:46 »
@ Leo,

heel jammer, maar o zo te begrijpen!!!

Ik "vrees" dat Facebook toch zo heel wat bezoekers van het forum heeft afgetrokken. De updates komen vanzelf over je scherm, al dan niet vergezeld van foto's en andere eigenaardigheden. Wil je even rust, dan zet je de meldingen even uit tot je ze vanzelf weer gaat missen.

Persoonlijk kijk ik de laatste 2 jaren ook nog weinig op dit forum, vakanties naar Zweden/Noorwegen hadden zo mijn belangstelling.
Net nu we plannen voor Schotland voor deze zomer aan het maken zijn kijk ik weer wat meer.
Mis wel heel erg het crypto-geleuter met de ouwe kliek zogezegd haha en nee ik noem geen namen  :tongue3: :laughing7: :laughing8:

De meetings vond ik ook altijd geweldig, we hebben wat afgelachen!!! Het kamperen, varen, de etentjes, workshop fotografie van MacJos...zucht...
Zijn er meer mensen die behoefte aan een meeting hebben?

Leo, hierbij ontzettend bedankt voor alles wat je voor ons hebt gedaan.
Als ik voor mezelf mag spreken...
als ik het forum niet ontdekt had, had ik heel veel vrienden niet gehad!!!
Ook buiten de Schotland-interesse zijn er met velen meer raakvlakken, en leuke activiteitjes ontstaan!

Hopelijk tot ziens en wie weet komt er nog een meeting...dan kom jij ook!!!  :bagpipe

Liefs, Mieke

And I'll carry you, till this great race is over...
Runrig -Travellers

Offline Petra

• Schotland fan
« Reactie #5 Gepost op: 07 feb 2016, 20:40 »
Leo, bedankt dat je zo veel jaren de telling hebt gedaan :icon_thumleft:

Offline Light

• Schotland fan
« Reactie #6 Gepost op: 09 mrt 2016, 17:44 »
Dag Leo, ik lees dit nu pas... hoewel ik toch nog regelmatig op dit Forum kijk en reageer. Facebook?  :nooo
Heel jammer dat je dit topic niet meer kunt modereren door tijdgebrek. Maar wel heel erg bedankt voor alle tijd en energie die je er al die jaren in hebt gestopt. Ik wens je heel veel plezier met je (nieuwe of uitgebreide) hobbys  :icon_thumleft:  :thumbsup:
Alle goeds!  :wave:
Elke dag is een kans er (weer) iets moois van te maken

Offline MacJos

• Cryptorator
  • Pigs rule
« Reactie #7 Gepost op: 20 mrt 2016, 12:41 »
Herkenbaar Leo,

Hoewel zeker nog actief in de social media ben ik hier, zoals velen van de ouwe hap, nog maar heel weinig te vinden. Denk dat de hoogtijdagen van fora in zijn algemeenheid wat voorbij zijn. Ook van mij natuurlijk dank voor het modderen. Ik weet uit ervaring dat dat nog wel eens tijdrovend kon zijn en maar al te vaak onderschat.

Offline MacJos

• Cryptorator
  • Pigs rule
« Reactie #8 Gepost op: 20 mrt 2016, 13:26 »
Oh ja, uitjes  :laughing7:

Offline noorman

• Schotland fan
« Reactie #9 Gepost op: 20 mrt 2016, 18:24 »

Ja Macjos , die uitjes van de laatste tijd komen ook maar niet van de grond  :nooo
 Er wordt al tijden gesproken over een eventuele meeting , maar daar blijft het ook bij .
 Als men bereid is naar het noorden te komen wil ik wel iets organiseren , desnoods met highland games  :flag
 Alleen dan wel ver van tevoren afspreken , het is een lange voorbereiding met al die attributen .
 En een barbecue na afloop , of een varken aan het spit , lijkt me ook wel wat
 Er is hier genoeg ruimte voor caravans , tenten en campers , ook dat is geen probleem

Offline Wittebeer

• Schotland fan
  • Het gras bij de buren is altijd groener
« Reactie #10 Gepost op: 24 mrt 2016, 00:36 »
Herkenbaar Leo,

Hoewel zeker nog actief in de social media ben ik hier, zoals velen van de ouwe hap, nog maar heel weinig te vinden. Denk dat de hoogtijdagen van fora in zijn algemeenheid wat voorbij zijn. Ook van mij natuurlijk dank voor het modderen. Ik weet uit ervaring dat dat nog wel eens tijdrovend kon zijn en maar al te vaak onderschat.
Interessante stelling. De vraag is of social media als facebook de functie van fora als deze volledig overnemen. Mijn inschatting is van niet. Het overlapt en is derhalve een aanvulling. Wat zich natuurlijk wel voordoet is dat de activiteiten een stuk minder worden omdat het "snelle" werk zich verplaatst naar een ander medium. Misschien is facebook (in deze vorm) ook wel een korter leven beschoren dan we denken, het is weinig authentiek meer. Facebook is erg vluchtig.

Eind volgende maand zullen ondergetekende en Jan Rozen een whisky-culinaire reis (met natuurlijk landschappelijke aanvullingen want het is niet alleen whisky) maken, ik zou niet weten hoe dit (voornemen tot een soort dagboek) te verwoorden zou moeten worden in Facebook, zal niet gebeuren. Je weet bij facebook helemaal niet waar het blijft zogezegd. In die zin blijft een forum zoals dit zeker meerwaarde geven denk ik zo maar.

Maar het staat of valt bij leden, als die de handdoek in de ring gooien is het inderdaad snel voorbij, no audience no show.