Auteur Topic: Mijn blogposts overr mijn rondreis met het openbaar vervoer  (gelezen 4808 keer)

Offline Au3

• Schotland fan
Ik ben in juni voor het eerst in Schotland geweest, en heb veel aan jullie tips gehad :) Het stond al een eeuwigheid op mijn to do-lijst om hier nog mijn blogposts (met veel foto's!) van mijn reis te delen. Ik ben vanuit Londen naar Glasgow gereisd, om vervolgens de Schotse Hooglanden (Fort William (waar ik Caroline nog heb gesproken), Mallaig, Inverness) en daarna Edinburgh te bezoeken. Van al mijn treinfoto's heb ik nog een aparte blogpost gemaakt.

Offline Struner

• Schotland fan
Re:Mijn blogposts overr mijn rondreis met het openbaar vervoer
« Reactie #1 Gepost op: 18 jan 2016, 20:25 »
Vertel!

Offline Dirk

• Schotland fan
« Reactie #2 Gepost op: 18 jan 2016, 21:24 »
Leuk ritje  :)

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
« Reactie #3 Gepost op: 19 jan 2016, 17:26 »
Leuke verslagen en mooie foto's! Krijg meteen weer zin om richting Glasgow te gaan, heerlijke stad!  :thumbsup:

Offline Au3

• Schotland fan
« Reactie #4 Gepost op: 19 jan 2016, 18:47 »
Vertel!

Ik had tekstlinks in mijn post gezet,  maar die vallen niet echt op hier zie ik ;

Thanks Sas en Dirk! Ik heb trouwens ook echt perfect weer gehad toen, alleen bij aankomst in Glasgow regende het, en verder was het droog en lekker warm. Ik ben in Edinburgh zelfs nog verbrand ;)

Offline Light

• Schotland fan
« Reactie #5 Gepost op: 19 jan 2016, 22:01 »
Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad in Scotland, Au3
Heb geprobeerd om de links naar je blogs in de tekst te vinden, maar als digibeet werkte wat ik probeerde niet. Best jammer. :dontknow:
Elke dag is een kans er (weer) iets moois van te maken

Offline Au3

• Schotland fan
« Reactie #6 Gepost op: 20 jan 2016, 17:34 »
Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad in Scotland, Au3
Heb geprobeerd om de links naar je blogs in de tekst te vinden, maar als digibeet werkte wat ik probeerde niet. Best jammer. :dontknow:
Klik maar eens op de woorden Glasgow, Schotse Hooglanden,  Edinburgh en treinfoto's!  :) Ik zit nu op mijn telefoon, anders had ik even losse linkjes geplakt voor je :)

Offline Hebrides

• Schotland fan
« Reactie #7 Gepost op: 20 jan 2016, 21:18 »
Au3 wat ontzettend leuke blogs!
Bovendien voor mij zeer herkenbaar omdat ik ook al een paar keer met de trein naar Schotland ben gereisd en bijna alle treinreizen die jij beschreef ook heb gemaakt.
De treinreizen Edinburgh - Inverness, Inverness - Kyle of Lochalsh en Glasgow - Oban zijn trouwens ook zeer de moeite waard, dus ik kan je een vervolgreis naar Schotland van harte aanbevelen!

Offline Au3

• Schotland fan
« Reactie #8 Gepost op: 21 jan 2016, 19:13 »
Au3 wat ontzettend leuke blogs!
Bovendien voor mij zeer herkenbaar omdat ik ook al een paar keer met de trein naar Schotland ben gereisd en bijna alle treinreizen die jij beschreef ook heb gemaakt.
De treinreizen Edinburgh - Inverness, Inverness - Kyle of Lochalsh en Glasgow - Oban zijn trouwens ook zeer de moeite waard, dus ik kan je een vervolgreis naar Schotland van harte aanbevelen!
Dankjewel! Oban en Kyle of Lochalsh spreken me inderdaad ook erg aan, en dan een overtochtje naar Skye erbij... Eerst maar weer sparen. Kan nu niet meer Interrailen met korting helaas ;)

Offline Light

• Schotland fan
« Reactie #9 Gepost op: 21 jan 2016, 23:19 »
Klik maar eens op de woorden Glasgow, Schotse Hooglanden,  Edinburgh en treinfoto's!  :) Ik zit nu op mijn telefoon, anders had ik even losse linkjes geplakt voor je :)

Heel erg bedankt, Au3 !!!  Ga zeker kijken.

Vertrek eerst morgenvroeg voor 'n week naar Zuid-Limburg  :D
Wij noemen dat hier 't Moederland, boven de rivieren 't Vaderland. En genealogisch klopt dat in mijn geval zelfs... enige generaties terug  :tongue3:
Elke dag is een kans er (weer) iets moois van te maken