Auteur Topic: CORNWALL  (gelezen 7273 keer)

Offline Tino

• Schotland fan
CORNWALL
« Gepost op: 04 jan 2016, 16:44 »
Dit jaar gaan we eens de andere kant op  :aye namelijk naar Cornwall ergens in de omgeving van Launceton - Bodmin - Liskeard dan kunnen we zo'n beetje alle kanten op , als er iemand is die daar al geweest is zijn alle suggesties welkom , evenals goeie adresjes van B&B 's , dank bij voorbaat  :notworthy: :evil5:

Offline SnEm

• Schotland fan
Re:CORNWALL
« Reactie #1 Gepost op: 05 jan 2016, 14:50 »
Mijn enige trip naar Cornwall was in 2000, Eden Project was nog in bouw :-)
Maar ik hou er zeer mooie herinneringenaan en wil heel graag nog eens terug!

Wat is bijgebleven, Tintagel (Castle), St Nectans Glen, St Just, Penzance, The Lizard, Screech Owl Sanctuary, de talrijke tinmijnen, Dolmen en andere stenen, St Michael's Mount, Trebah Gardens, Dartmoor Forest, het lekkere eten, zeer mooie landschappen, prachtige seascapes

Cornwall is niet zo groot dus kies een centrale plaats en dan kun je heel gemakkelijk rondrijden!
Ten opzichte van Schotland is Cornwall toch duurder om te overnachten.
I don't need therapy, I just need to go to Orkney!

Offline edbe

• Schotland fan
« Reactie #2 Gepost op: 24 jul 2016, 19:00 »
is Cornwall niet meer toeristisch
Highlands staat gepland voor 2020

Offline SnEm

• Schotland fan
« Reactie #3 Gepost op: 29 jul 2016, 09:58 »
Toen wij er waren viel dit best mee....
I don't need therapy, I just need to go to Orkney!

Offline egberto

• Schotland fan
« Reactie #4 Gepost op: 29 jul 2016, 19:42 »
Persoonlijk vind ik het altijd moeilijk om iemand, wiens voorkeuren je niet kent, te adviseren.
Zelf ben ik afgelopen najaar samen met mijn vrouw weer eens die kant op geweest. Jaren geleden was daar ook al eens en toen zijn we naar de Lydford Gorge geweest. En omdat het toen al een grote indruk had gemaakt zijn we er verleden jaar weer heen geweest.
Het is een diepe kloof en met zonnig weer komt het licht mooi door de bomen.
Maar als je niet van klauteren en bomen houdt, dan is het minder indrukwekkend. Want het is op sommige delen wel vasthouden aan de leuningen en over glibberige stenen.
EgbertO
Motorrijden doe je alleen en alleen met mooi weer