Auteur Topic: DFDS prijzen verhoogd  (gelezen 4421 keer)

marieke

• Gast
DFDS prijzen verhoogd
« Gepost op: 01 jan 2007, 19:05 »
Ik was een tijdje geleden al bezig geweest met de boeking van de ferry, maar had het niet afgerond omdat ik per telefoon nog wat wilde vragen.
Nu heb ik het vandaag rond gemaakt, blijkt dat ze, naar ik aanneem per vandaag, de hutprijzen hebben verhoogd! :protest:
Nu ben ik 32 euro meer kwijt!! Is dat niet raar, ik heb toch de eerste keer dat ik er mee bezig was de data voor 2007 ingevoerd, dan zou je toch geen verschil moeten hebben, of ben ik nou gewoon naief?
Ik ga er wel een telefoontje aan wagen,maar vrees dat het niks zal uithalen.
had ik het nu maar eerder afgerond....nou ja ik ga me nog maar ter afleiding richten op alle leuke dingen die we daar gaan doen! groetjes Marieke :aye

Offline Ina

• Schotland fan
Re: DFDS prijzen verhoogd
« Reactie #1 Gepost op: 01 jan 2007, 20:29 »
De website van DFDS is ook weleens in de war, ik had vorig jaar geboekt en toen ik later nog eens dezelfde boeking deed bleek het iets van 80 euro goedkoper te zijn, ik heb toen gemaild hoe dat kon (het bleek een foutje op de site in de berekeningen) en kreeg de reis alsnog 80 euro goedkoper!
Maar als de prijzen omhoog zijn gegaan dan hadden ze dat inderdaad eerder ook moeten berekenen voor 2007 lijkt mij.
Of heeft het te maken met de vroegboekregeling?

marieke

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 03 jan 2007, 12:09 »
Ik heb gebeld met DFDS, en het schijnt dat de prijzen hoger worden als er meer geboekt word, dus als er meer plaatsen bezet raken! Het variabele prijzensysteem staat niet vermeld in het systeem waar ik mee geboekt heb, (gewoon via de homepagina)
maar is op de site elders wel te vinden. De medewerker gaf toe dat als je boekt zoals ik gedaan hebt je die informatie niet tegenkomt, en?ze zou het doorgeven. Maar ze kon natuurlijk niets aan de prijs doen! :nooo Dus wanneer jullie met DFDS willen reizen is het verstandig zo vroeg mogelijk te boeken, kan veel geld schelen.( van die 32 euro had ik lekker kunnen ontbijten!, zal er maar niet te veel bij stil staan)? groet Marieke :aye

Offline skye

• Schotland fan
« Reactie #3 Gepost op: 04 jan 2007, 14:51 »
Wij gaan ook mt de DFDS, dus ik zal het er vanavond  even met mijn man erover hehben, moeten we binnenkort ook maar boeken.

skye

marieke

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 04 jan 2007, 15:02 »
Als ik jullie was zou ik inderdaad z.s.m. boeken. Het schijnt per dag te verschillen. Ik denk erover toch nog een briefje te schrijven aangezien die informatie niet duidelijk vermeld werd.?Het zal niet veel uithalen, maar niet geschoten is altijd mis!

isapaardje

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 19 feb 2007, 20:31 »
Als ik jullie was zou ik inderdaad z.s.m. boeken. Het schijnt per dag te verschillen.

Ik heb zojuist ontdekt dat het per uur scheelt kennelijk. Was ik vanmiddag nog 116 euro kwijt voor een zeezichthut met benedenbedden, kost dat ding me vanavond maar liefst 152 euro !!!!

Dat is dus een verschil van 36 euro, alleen omdat ik zat te twijfelen over hoe en welke overtocht hedenmiddag. Da's balen uiteraard.  :crybaby2:

Offline Ina

• Schotland fan
« Reactie #6 Gepost op: 20 feb 2007, 15:30 »
Als ik jullie was zou ik inderdaad z.s.m. boeken. Het schijnt per dag te verschillen. Ik denk erover toch nog een briefje te schrijven aangezien die informatie niet duidelijk vermeld werd.?Het zal niet veel uithalen, maar niet geschoten is altijd mis!

DFDS is wel soepel hoor, ik had het vorig jaar, ik had al geboekt en probeerde het nog eens te boeken omdat hier op het forum stond dat bijna alls vol was, en kreeg toen een verschil van (ik weet het niet precies meer) iets van 150 euro. Heb gemaild hoe dat kon, bleek een foutje op de site te zijn en ik kreeg de reis alsnog 150 euro goedkoper!
Dus...gewoon proberen!