Auteur Topic: Frozen North (Paul Eastham & Chris Barnes - COAST) "huiskamerconcert" Veenendaal  (gelezen 4873 keer)

Offline Mieke

• Schotland fan
Op 20 oktober a.s. is het weer zo ver...Frozen North komt naar Nederland voor wederom een huisconcert.
Plekje reserveren??? Stuur me even een pb  :icon_thumleft:

* Frozen North is a duo From UK specializing in intimate concerts that range from small venues to playing in a private lounge.
This amazing experience is made up of Paul Eastham (lead vocals, acoustic guitar and piano) and Chris Barnes (backing vocals and percussion)
Originally a side project from Scottish celtic rockers "Coast", Frozen North has become an instant hit with fans, especially for those that may not always be able to travel to see "Coast" live.  Frozen North will come to you!!!

Frozen North began in the summer of 2014 and has already proved itself on bigger stages such as the Tunø festival in Denmark and even as a touring concept covering all of Germany, Denmark and even parts of the Netherlands!

The music is predominantly acoustic with a fantastic sing-along vibe and elements of good humour along the way. Fans can even ask questions in between songs or even throw song suggestions at the performers.
The songs are a mixture of original music from Coast and Paul Eastham as well as a tastefully crafted selection of well known covers.

There is a lot of audience participation as well as times when you can just listen, relax and get carried away with the earthy vocals of Paul Eastham.

Meer info over en de link met Schotland van COAST
And I'll carry you, till this great race is over...
Runrig -Travellers

Offline Mathilde

• Schotland fan
En het was goed. Wat een avond, wat heeft die man een stem. Die gene die het hebben moeten missen, probeer de volgende keer van de partij te zijn. Het is echt de moeite waard. En Mieke en Eelke, heel erg bedankt voor het organiseren. En hopelijk tot volgend jaar.
I love Scottish summer, it's my favourite day of the year.

Offline Mieke

• Schotland fan
Ja inderdaad, die hebben wat gemist... :dontknow:
Wij genieten nog even na van de video's. Geen enkel onzuiverheidje te vinden.
Als verrassing had ik de dochter van mijn collega aan Paul gekoppeld, ze kenden elkaar niet, alles is in een paar dagen via Facebook besloten, en dan zonder echt goed te repeteren zo'n mooi duet te zingen...voor mij een kippenvelmomentje.

Ondanks dat het een heel georganiseer was (3 personen extra onderdak en eten verschaffen is niet wat me dagelijks overkomt) had ik het niet graag willen missen.

Hierbij nog even wat foto's...

:wave:
And I'll carry you, till this great race is over...
Runrig -Travellers