Auteur Topic: Wales in de herfst  (gelezen 2226 keer)

Offline Sonnie

• Schotland fan
Wales in de herfst
« Gepost op: 06 nov 2014, 10:31 »
Ik besefte me net dat ik hier niet eens iets over ons tripje naar zuid Wales verteld heb, en het was nog wel zo de moeite waard!  :D ;)
We zijn in de herfstvakantie een weekje die kant op geweest. Mijn beste vriendin heeft inmiddels een huis gekocht in Carmarthenshire en dat moesten we natuurlijk gaan bekijken. We konden vanaf maandag bij haar terecht en zouden zaterdag weer terug vliegen. Dat vonden we wat kort dus hebben we er 2 dagen Pembrokshire voor geplakt. We verbleven 2 nachten in St Govans Inn en hebben daar geweldig gewandeld.
Het huis waar mijn vriendin woont gaat flink verbouwd worden zodat er in het souterrain een B&B gevestigd kan worden met 2 kamers, ensuite en een grote breakfastroom met houtkachel en uitzicht op de valei waar ze in wonen. Ze hebben er ook een flink stuk land bij waar wellicht in de toekomst van die campingpods kunnen staan.. Grote plannen dus! Maar ik kan nu alvast reclame maken voor de B&B die hopelijk volgend jaar ergens af komt want de omgeving daar is echt schitterend! Nu waren we er in de herfst en de kleuren daar zijn prachtig! Het is er erg lommerrijk met veel loofbossen, super mooi! Ook is er meer reliëf dan in van te voren dacht. Ze wonen vlak bij Carmarthen (15 minuutjes rijden max) richting Llandeilo, waar je de Aberglasney gardens treft, zeer de moeite waard! Met een uurtje sta je in Brecon Beacons national park en met een half uurtje aan de kust (iets meer dan een uur van Pembroke af ongeveer). Newquay is ook een uur. Kortom: ze zitten lekker centraal in dat deel van Wales.  :icon_thumleft:

Voor het uitgebreide verslag en de foto's verwijs ik graag naar onze site: http://www.sonnie-tieske.nl/index.php/wales-2014  :)
onze foto's en vakanties: www.sonnie-tieske.nl

Offline Toeter

• Schotland fan
Re:Wales in de herfst
« Reactie #1 Gepost op: 07 nov 2014, 21:41 »
Weer bedankt, voor het leuke reisverslag. Ik zag bekende plekjes voorbij komen.  :aye :aye