Auteur Topic: Weer terug  (gelezen 32982 keer)

Offline Ennab

• Schotland fan
Re:Weer terug
« Reactie #25 Gepost op: 12 sep 2014, 14:52 »
Hoi Barlau,
Ook mij 'ken' je van het andere forum :)
Wij zijn ook op Tummel Valley geweest, 2 nachtjes, maar kennelijk een aantal dagen voor jullie. Inderdaad een spannend weggetje daar naar toe. Wij hebben een minicaravannetje, niet breder dan de auto maar kwamen in een bocht naar boven, (daar waar je niet met zijn 2en naast elkaar past, je weet vast wel welke ik bedoel) een touringcar tegen die weigerde een meter achteruit te gaan. Dat was dus bochtje achteruit naar beneden totdat mijn man het zat was en de bus de bocht verder om begeleidde. Ik zat daar achter het stuur :-)
Wij zijn van Tummel Valley naar het noorden gegaan, naar Aviemore. Voor ons gevoel ging het daar echt beginnen. We vonden het prachtig, maar helaas speelde Bertha ons daar ook parten en zijn we maar weer naar het zuiden van Schotland gegaan en daarna door naar het Lake District in Engeland. Ook mooi hoor.
Fijn dat je het naar je zin hebt gehad!

Offline Fiona

• Schotland fan
« Reactie #26 Gepost op: 15 sep 2014, 21:51 »

Ik dacht eigenlijk dat jullie in Schotland woonden, of zit ik nu helemaal verkeerd??

Nee hoor, je zit goed  :icon_thumleft:
Zette ik je even op het verkeerde been, doordat ik schreef dat de voorbereidingen in volle gang zijn ???

Offline barlau

• Schotland fan
« Reactie #27 Gepost op: 21 sep 2014, 13:57 »
Nee hoor, je zit goed  :icon_thumleft:
Zette ik je even op het verkeerde been, doordat ik schreef dat de voorbereidingen in volle gang zijn ???

Ja eigenlijk wel, maar ook jullie moeten natuurlijk een vakantie voorbereiden...

Offline barlau

• Schotland fan
« Reactie #28 Gepost op: 21 sep 2014, 14:01 »
Hoi Barlau,
Ook mij 'ken' je van het andere forum :)
Wij zijn ook op Tummel Valley geweest, 2 nachtjes, maar kennelijk een aantal dagen voor jullie. Inderdaad een spannend weggetje daar naar toe. Wij hebben een minicaravannetje, niet breder dan de auto maar kwamen in een bocht naar boven, (daar waar je niet met zijn 2en naast elkaar past, je weet vast wel welke ik bedoel) een touringcar tegen die weigerde een meter achteruit te gaan. Dat was dus bochtje achteruit naar beneden totdat mijn man het zat was en de bus de bocht verder om begeleidde. Ik zat daar achter het stuur :-)
Wij zijn van Tummel Valley naar het noorden gegaan, naar Aviemore. Voor ons gevoel ging het daar echt beginnen. We vonden het prachtig, maar helaas speelde Bertha ons daar ook parten en zijn we maar weer naar het zuiden van Schotland gegaan en daarna door naar het Lake District in Engeland. Ook mooi hoor.
Fijn dat je het naar je zin hebt gehad!

PFff toen we heen reden hadden we (niet te geloven) 3 grotere voertuigen die we tegen kwamen. Ik heb echt in de rats gezeten.
Gelukkig kan manlief erg goed achteruit rijden met de auto en caravan, maar dit was niet leuk.

Jammer dat we jullie niet getroffen hebben op tummel valley. Wij stonden op plekje 1, het eerste plekje aan je rechterkant. Je herkende ons echt, op en top Nederlands.....

Nu ga ik maar naar mijn werk, vakantie voor volgend jaar verdienen