Auteur Topic: Timetables P&O  (gelezen 38869 keer)

Offline Tino

• Schotland fan
Timetables P&O
« Gepost op: 21 aug 2014, 17:02 »
Ik heb eens navraag gedaan bij P&O en de nieuwe vaar schema's  gaan pas eind september of begin oktober on line beschikbaar zijn  :hello2:

Offline Tino

• Schotland fan
Re:Timetables P&O
« Reactie #1 Gepost op: 22 sep 2014, 16:39 »
Ze staan dus al on-line  :hello2: we kunnen weer beginnen dromen  :sunny: deze keer gaan mijn dochter en haar man mee dus ik laat hen de keus  :laughing7: het zal ergens rond Inverness zijn denk ik  :wave: ergens in de maand Juni , hopelijk heb ik wat mooier weer dan in 2013 in Fort William , 2 dagen zon  :icon_sunny: 2 dagen bewolkt met af en toe een bui  :verward en de resterende 3 dagen regen met bakken  :aye en de dag van afreis zon regen zon regen tot in Hull  :confused2:

Offline Tino

• Schotland fan
« Reactie #2 Gepost op: 24 sep 2014, 15:21 »
Wat ik ook nog wilde vermelden is het volgende , het staat hier misschien niet op de goede plaats maar ik ga het toch zetten , ik vind het raar dat de adressen in Heel Groot Bretagne niet zijn zoals hier met straatnamen enz..  :dontknow: toen ik verleden jaar terugreed naar Hull Hendon Road liet de GPS mij voorbij rijden  :verward  en de nummers die op de site staan helpen ook niet veel , weet er iemand wat je dan wel moet invoeren  :dontknow:dank bij voorbaat  :notworthy: als ik het weet tegen juni 2015 is het goed  :laughing7: :aye :wave:

Offline Mathilde

• Schotland fan
« Reactie #3 Gepost op: 24 sep 2014, 15:46 »
Ze staan dus al on-line  :hello2: we kunnen weer beginnen dromen  :sunny: deze keer gaan mijn dochter en haar man mee dus ik laat hen de keus  :laughing7: het zal ergens rond Inverness zijn denk ik  :wave: ergens in de maand Juni , hopelijk heb ik wat mooier weer dan in 2013 in Fort William , 2 dagen zon  :icon_sunny: 2 dagen bewolkt met af en toe een bui  :verward en de resterende 3 dagen regen met bakken  :aye en de dag van afreis zon regen zon regen tot in Hull  :confused2:

Zat je toen ook in juni in Fort William Wij hebben toen de eerste twee weken van juni schitterend weer gehad. Sneu voor jullie, maar volgend jaar een herkansing en ik zal voor je duimen
I love Scottish summer, it's my favourite day of the year.

Offline Fiona

• Schotland fan
« Reactie #4 Gepost op: 24 sep 2014, 18:57 »
Wat ik ook nog wilde vermelden is het volgende , het staat hier misschien niet op de goede plaats maar ik ga het toch zetten , ik vind het raar dat de adressen in Heel Groot Bretagne niet zijn zoals hier met straatnamen enz..  :dontknow: toen ik verleden jaar terugreed naar Hull Hendon Road liet de GPS mij voorbij rijden  :verward  en de nummers die op de site staan helpen ook niet veel , weet er iemand wat je dan wel moet invoeren  :dontknow:dank bij voorbaat  :notworthy: als ik het weet tegen juni 2015 is het goed  :laughing7: :aye :wave:

Ja je moet natuurlijk nog wel een beetje opletten ook al heb je een Sat Nav  :laughing7: Als je de postcode intypt kom je aardig in de buurt en dan staan er toch wel borden die naar de haven verwijzen waar de ferry van P&O ligt ?

Ik snap niet wat je bedoelt dat de adressen in UK anders zijn : ook straatnamen en postcodes en in de meeste gevallen een huisnummer.

rend

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 24 sep 2014, 20:25 »
HULL is wel gewoon goed te vinden hoor

Offline Sonnie

• Schotland fan
« Reactie #6 Gepost op: 24 sep 2014, 20:39 »
In GB heb je wel vaak dat huizen een naam hebben ipv een nummer. Maar op postcode zoeken gaat dan vaak gewoon goed  :aye

En de ferry in Hull was met onze Garmin heel goed te vinden iig!  ;)
onze foto's en vakanties: www.sonnie-tieske.nl

Offline Tino

• Schotland fan
« Reactie #7 Gepost op: 25 sep 2014, 16:27 »
Tja  rend  Hull heb ik wel degelijk ook goed gevonden hoor  :laughing7:  maar de ligplaats was ik voorbij gereden omdat de Hendon Road nog verder loopt dan de P&O ferries  en ik dus geen nummer had omdat er gewoonweg geen bestaat  :aye

Offline Sonnie

• Schotland fan
« Reactie #8 Gepost op: 25 sep 2014, 16:41 »
Ja maar je moet ook de King George Dock  hebben als straat  :aye Daar is verder alleen P&O te vinden geloof ik, en anders iig meer dan genoeg borden om te volgen.  :icon_thumleft:
onze foto's en vakanties: www.sonnie-tieske.nl

Offline Tino

• Schotland fan
« Reactie #9 Gepost op: 25 sep 2014, 16:48 »
Ik heb ook vergeten te vermelden dat ik toen een Miootje van een vriend geleend had die al zo'n jaar of 6 oud was  :verward  nu heb ik een nieuwe wagen met ingebouwde GPS en denk dat het wel beter gaat gaan  :aye  want op de heen reis stonden de nieuwe snelwegen  van Glasgow (M8 en A898) er ook niet op want ik moest de A82 hebben naar Fort William en hij stuurde mij er af met alle gevolgen vandien , ik heb door de buitenwijken gereden met tientallen verkeerslichten en een dik half uur vertraging  :bonk op de terugweg heb ik gewoon  blijven doorrijden  op de A898 de M898 de M8 en vervolgens de M74 richting south , want in Glasgow is dat nogal een wirwar van snelwegen  :icon_scratch: en aan de afslag van de M1 naar de  M62 HULL was hij ook even de weg kwijt  :verward  zodus volgende keer beter   :hello2:  :wave:

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
« Reactie #10 Gepost op: 25 sep 2014, 16:59 »
Wat wij hebben geleerd: hou vooral ook goed de borden, je gevoel en verstand in de gaten, neem een kaart mee en wees niet bang om je GPS te negeren! (aan de andere kant, je komt ook nog eens ergens als je trouw zweert aan een bejaarde satnav :laughing7:)

Offline u

• Schotland fan
« Reactie #11 Gepost op: 25 sep 2014, 20:01 »
Wij rijden altijd op de "Scotland Visitors atlas & guide" (A/Z maps). We gebruiken de ingebouwde GPS alleen in noodgevallen. Bevalt ons prima. Ik vind het altijd leuk om te zien waar we zijn en of er mooie alternatieve weggetjes zijn die we nog nooit gereden hebben.

Offline Dirk

• Schotland fan
« Reactie #12 Gepost op: 25 sep 2014, 20:43 »
We hebben geen GPS en willen dat ook zo houden.
We rijden dan af en toe verkeerd maar komen dan soms op de leukste plekjes terecht.
We gaan altijd via de Moors naar Hull en rijden via Beverley en pakken het laatste stukje over de A1033
De boot word vanaf die kant prima aangegeven.

Offline Tino

• Schotland fan
« Reactie #13 Gepost op: 25 jan 2015, 16:55 »
Ik heb een paar weken geleden de boot geboekt bij P&O voor €833,33  :sunny: auto + 4 pers + ontbijt en avondeten  :aye  nu krijg ik een mail van P&O in mijn box met de melding als je vóór 7 feb. boekt krijg je € 50 vermindering , een kajuit met zeezicht en geen toeslag voor het betalen met visa (€20)  >:( ik heb al 2x een mail gezonden maar ze gebaren van pietjes  :protest: je zou bijna denken dat ze wachten tot dat je geboekt hebt om dan met de promoties voor de dag te komen  :sad1: ik kan daar toch niet mee lachen hoor  :nooo

Offline Light

• Schotland fan
« Reactie #14 Gepost op: 25 jan 2015, 17:46 »
Nee, Tino, dat snap ik. Da's niet klantvriendelijk van P&O :raincloud
Misschien 'ns met ze bellen?
Elke dag is een kans er (weer) iets moois van te maken

Offline Tino

• Schotland fan
« Reactie #15 Gepost op: 20 feb 2015, 16:03 »
Intussen heb ik toch een mail gehad met de vraag voor mijn boekingsnummer door te sturen  , toen kreeg ik een bericht dat ze niets konden doen omdat ik via directferries geboekt heb  :verward maar als gebaar van goede wil bieden ze mij 25% korting bij een volgende boeking aan  ??? ik had nochtans die boeking gedaan via directferries op aanraden van P&O Zeebrugge omdat je op dit moment het eten niet bij kon boeken wegens moeilijkheden met de site van P&O  :aye  het is inderdaad een mooi gebaar maar daar kan ik niks mee want dit was mijn laatste reis naar Schotland  :crybaby2: mijn vrouw kan niet goed tegen de zee en had gezworen dat het in 2013 de allerlaatste maal was dat ze nog ging varen  :confused2: maar mijn dochter en haar man wilden dolgraag eens naar ginder gaan maar geen van beiden durft daar te rijden  :laughing7: zodoende heeft ze haar moeder toch overgehaald om nog één maal te gaan  :notworthy: zodus kan ik zo van het aanbod niet meer genieten maar ja ik wil haar wens respecteren  :laughing7:  :wave: :bagpipe

Offline Fiona

• Schotland fan
« Reactie #16 Gepost op: 20 feb 2015, 20:01 »
Nou, dan laat je je vrouw de volgende keer toch thuis  :laughing7: ?!  ( Of zij gaat met de vlieger  :icon_thumleft:)

Offline Struner

• Schotland fan
« Reactie #17 Gepost op: 20 feb 2015, 20:34 »
Nou, dan laat je je vrouw de volgende keer toch thuis  :laughing7: ?!  ( Of zij gaat met de vlieger  :icon_thumleft:)
& jij vindt het ook niet erg om thuisgelaten te worden, Fiona?

Offline Fiona

• Schotland fan
« Reactie #18 Gepost op: 21 feb 2015, 00:26 »
Inderdaad gaan mijn echtgenoot en ik weleens apart van elkaar op vakantie  :wave:

Offline Tino

• Schotland fan
« Reactie #19 Gepost op: 21 feb 2015, 15:44 »
Dat is helemaal geen slecht idee Fiona maar ik denk dat er iemand niet content gaat zijn  :dontknow:

Offline Tino

• Schotland fan
« Reactie #20 Gepost op: 26 mei 2015, 16:03 »
Ja zaterdag kiezen we het ruime sop zoals dat noemt  :wave: hopelijk sta ik een beetje vooraan om bij de eersten van de boot te rijden want ik heb nog een rit van 700 km te rijden  :laughing7: al de keren dat ik over gevaren ben, ben ik al op verschillende tijdstippen toegekomen zowel heel vroeg of wat later en bij mij is het altijd hetzelfde resultaat  ze steken mij ofwel gans boven of op het middendek   :confused2: ik ben meestal heel vroeg want je weet nooit wat er voorvalt op de weg er naar toe  :dontknow: ik heb ook gezien dat het weer voor volgende week nog gaat meevallen  :icon_sunny:  dat zou dan wel mijn eerste reis zijn met een paar dagen zon , zowel naar Schotland ,Wales , Devon en ook Ierland  >:(
op mijn laatste reis naar Ierland in 2009 heb ik van de 12 dagen..... 10 dagen regen gehad een dag bewolkt met af en toe een bui en de laatste dag bewolkt met af en toe wat zo  :sad1:  tja dat is dan ook het enige dat je nooit kan mee bestellen zodus gaan we er het beste van maken  :laughing7: allez tot binnen 2 weken dan  :hello2:  :bagpipe  Scotland here we come  :sunny:

Offline Hebrides

• Schotland fan
« Reactie #21 Gepost op: 26 mei 2015, 22:17 »
Tino een heel fijne vakantie gewenst en met die zon gaat het nu vast wel eens lukken :icon_thumleft:

Offline Mathilde

• Schotland fan
« Reactie #22 Gepost op: 27 mei 2015, 10:06 »
Tino een hele fijne vakantie en fijn dat je de zon mee brengt. De afgelopen dagen was de zon af en toe te zien maar het is nog wat aan de koude kant. Het is regelmatig lange periodes droog, en wat er valt is niet de moeite waard. Maar door dit weer zijn de luchten wel zo vreselijk mooi, en als dan de zon even op de bomen of bergen staat  MMMmmm dat is smullen.

I love Scottish summer, it's my favourite day of the year.

Offline Tino

• Schotland fan
« Reactie #23 Gepost op: 27 mei 2015, 15:07 »
Ik zal hard mijn best doen om de zon mee te tronen  :icon_sunny:  :sunny:  :laughing7: en bedankt voor de wensen

Offline Tino

• Schotland fan
« Reactie #24 Gepost op: 09 jun 2015, 15:26 »
Het heeft dus niet mogen zijn  >:(   van zo we voet (wiel) aan wal zetten heeft het geregend tot bijna in Inverness  :-[ en ongeveer 50 km voor Inverness was het maar 5 graden meer en zat er sneeuwwater tussen de druppels  :angry1: dan vanaf maandag begon elke dag met zon  :sunny: maar een paar uur later was het weer regen en een gure wind  :crybaby2: de vrijdag zijn we naar Kyle of Lochalsh gereden en we zijn nergens uit de wagen kunnen komen wegens gietende regen  :o de zaterdag hebben we dan maar winkeldag gehouden  :sad1: de zondagmorgend hebben we alles in de regen mogen inladen om 6h local time en zijn dan maar vertrokken en hoe dichter wij Carlisle naderden hoe warmer het werd  :-[  en in Hull was het zelfs 20 graden als we aan de boot kwamen  :icon_sunny: maar voor ons hoeft het niet meer  :nono: dat was het dan doeiiiiii  :hello2:  :bagpipe