Auteur Topic: B&B  (gelezen 15883 keer)

Offline Tino

• Schotland fan
B&B
« Gepost op: 18 aug 2014, 15:43 »
Weet iemand of dat er B&B's zijn rond Inverness uitgebaat door Belgen of Nederlanders  :icon_scratch: niet dat ik absoluut geen engels versta maar ik vind het altijd gemakkelijk als je met vragen over de omgeving zit  :aye

Offline Wittebeer

• Schotland fan
  • Het gras bij de buren is altijd groener
Re:B&B
« Reactie #1 Gepost op: 18 aug 2014, 17:40 »
Volgens mij zijn die dun gezaaid maar op reisafstand zit toch Ardblair in Fort William? Die zal heus wel meer weten dan alleen daarover.

"Mijn Margaret" van Inverness wist met met haar uiterst goed verstaanbaar koddig Schots accent prima wat van de omgeving te vertellen.
Verder zit hier toch een verzameling kenners die zeker zoveel weten als de Schotten zelf, tenminste een Schot vindt wellicht dingen helemaal niet zo bijzonder wat een toerist wel interessant vindt. En andersom natuurlijk. Dat is nu juist de mix die het divers maakt.

Offline skye

• Schotland fan
« Reactie #2 Gepost op: 18 aug 2014, 18:55 »
Ruud Glenlivet heeft daar, Glenlivet dus, een B & B , Bank House B & B. Wij hebben daar deze zomer twee nachten gelogeerd en gaan in oktober weer een nachtje. Aan te raden !!

Offline Ardblair

• Schotland fan
  • Highland Hospitality at its very best!
« Reactie #3 Gepost op: 18 aug 2014, 23:35 »
Hoi,

Wij spreken vloeiend Nederlands :aye
Wij zitten in Fort William. Neem gerust een kijkje op onze website. www.ardblair.nl

groetjes,

Conny & Rene

Offline Wolfcvd

• Schotland fan
« Reactie #4 Gepost op: 19 aug 2014, 17:27 »
En als de B&B van Conny en Rene vol is kan je in Fort William ook terecht bij Lochan Cottage Guest House en Guisachan House.
Ik werk bij de tourist information in Fort William, dus als je daar binnenloopt kan ik je in het Nederlands te woord staan (mits ik die dag niet vrij ben natuurlijk  :tongue3:).

Groetjes,
Caroline
For guided walks up Ben Nevis, check: Best Nevis Mountain Guiding

Offline Tino

• Schotland fan
« Reactie #5 Gepost op: 19 aug 2014, 18:43 »
Hartelijk bedankt voor de reacties  :hello2: ik zal dat zeker allemaal bekijken  :laughing7: @ Conny en Rene , ik heb verleden jaar met jullie contact gehad maar heb het toen spijtig genoeg niet durven nemen om dat ik wat slecht te been ben en jullie B&B wat omhoog ligt , dat stond toen op jullie site geloof ik , we hebben toen in Corpach gelogeerd het was er wel niet zo confortabel dan bij jullie op de foto's te zien maar het was er plat rond het huis , sorry daarvoor hoor .
@ Caroline , waar is dat ergens in Ford William die info, dank bij voorbaat,
Tino

Offline skye

• Schotland fan
« Reactie #6 Gepost op: 19 aug 2014, 20:58 »
En als de B&B van Conny en Rene vol is kan je in Fort William ook terecht bij Lochan Cottage Guest House en Guisachan House.
Ik werk bij de tourist information in Fort William, dus als je daar binnenloopt kan ik je in het Nederlands te woord staan (mits ik die dag niet vrij ben natuurlijk  :tongue3:).

Groetjes,
Caroline

Ja, dat laatste hadden wij dus....

Offline Light

• Schotland fan
« Reactie #7 Gepost op: 19 aug 2014, 22:03 »

Groetjes,
Caroline

En als je dan gewoon binnenloopt en na wat rondkijken tussen neus en lippen zegt 'Wie lust er hier (vul een nederlandse lekkernij in)... weet je of ze er die dag is  :laughing8: (tenzij ze je lekkernij niet lust, natuurlijk  :laughing7: )

Fijn dat je weer 'ns langswipt op 't forum, Caroline !
Wij werken -heel hard!- aan een 'drop-shot' in 2015  :laughing8:
Elke dag is een kans er (weer) iets moois van te maken

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
« Reactie #8 Gepost op: 19 aug 2014, 22:52 »
Wie lust er hier
stroepweffels?!

Tino, misschien zitten hier ook nog leuke adresjes tussen:
http://www.reisverhaleneuropa.nl/htmbestanden/schotland/nederlanders.shtm

Offline Light

• Schotland fan
« Reactie #9 Gepost op: 21 aug 2014, 23:28 »
stroepweffels?!
:laughing8:

Balkenbrij  :confused2:
Krwasjelevlaai  :tongue3:
Rommedoe mit sjroep   :icon_colors:
Elke dag is een kans er (weer) iets moois van te maken

Offline Wolfcvd

• Schotland fan
« Reactie #10 Gepost op: 22 aug 2014, 11:24 »
Ja, dat laatste hadden wij dus....
Sorry......  :sad1:

@Tino: De VisitScotland Tourist Information kan je vinden in de High Street van Fort William.

Groetjes,
Caroline
For guided walks up Ben Nevis, check: Best Nevis Mountain Guiding

Offline Tino

• Schotland fan
« Reactie #11 Gepost op: 25 aug 2014, 11:12 »
Ok thanks  :hello2:  :wave: