Auteur Topic: Hoe je het niet moet doen...  (gelezen 20032 keer)

Offline OMH

• Schotland fan
Hoe je het niet moet doen...
« Gepost op: 27 mei 2014, 17:10 »
We zijn in Cannich, en dat vooral om Glen Affric te zien. Laat het nou juist díe dag regenen, en niet zo'n beetje. We besluiten daarom om eerst Urquhart Castle te bezoeken, in de hoop dat het 's middags droger zal zijn. We zien de film (wie er is geweest weet wat ik bedoel en anders leg ik het wel uit) en lopen daarna in de brokstukken van wat ooit een prachtig kasteel moet zijn geweest. Omdat geschiedenis ons altijd interesseert proberen we zo veel mogelijk te bekijken en zo veel mogelijk te lezen.
Los van het feit dat er net een blik Nederlanders is opengetrokken (ja, ik zeg niets, wij lopen er zelf ook, alleen zijn die in mijn videocamera gebrulde flarden gesprek nogal hinderlijk...) vinden we het prachtig.
Dan beklimmen we een steile wenteltrap, en die gaan we later weer af. Die trap is glad en nat. Aangezien ik op zo'n moment altijd denk dat ik de enige ben die eraan denkt dat je dan moet uitkijken, vind ik dat ik dat ook moet melden. Dus pak ik MacHub, die achter me loopt, bij zijn bovenbeen en ik zeg: "Ben je voorzichtig, lieverd?".
Alleen, jullie voelen 'm al aankomen: het is MacHub helemaal niet, maar een wildvreemde man. Ik zeg drie keer dat I so sorry am, hij moet er drie keer om lachen en nadat MacHub hevig grijnzend de boel heeft aangezien, zegt de wildvreemde dat hij het nice vond to be touched.

Nou ja, heb ik nog iemand een lol gedaan die dag...

(Bij de weg, Glen Affric toch nog gedaan. In mindere of meerdere droogte nog een wandelingetje kunnen maken. Het is zoals ik aan onze kinderen schreef: als je nou van alles weglaat, zoals de Lochs, de rivieren, de watervallen, de heuvels en de bergen, de kleuren en de rotspartijen, dan nóg komt de Hoge Veluwe niet in de buurt. Het heeft kennelijk indruk gemaakt.) (En hopelijk beledig ik niemand?)

Vandaag trouwens op Skye een schitterende dag beleefd. Maar daar gaat deze post ook al niet over.

Kortom:
Groetjes, ook namens MacHeather,

Olga

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
Re:Hoe je het niet moet doen...
« Reactie #1 Gepost op: 27 mei 2014, 17:16 »
 :laughing7: :laughing7: :laughing7: :icon_thumleft:

Offline MacJos

• Cryptorator
  • Pigs rule
« Reactie #2 Gepost op: 27 mei 2014, 17:20 »
 :laughing8:

Offline Toeter

• Schotland fan
« Reactie #3 Gepost op: 27 mei 2014, 18:42 »
 :laughing7: :laughing7: :laughing7: :laughing8:

Offline EllenC

• Schotland fan
« Reactie #4 Gepost op: 27 mei 2014, 19:42 »
weer een goeie daad verricht, die man z'n dag kan niet meer stuk  :piper3

Offline Dirk

• Schotland fan
« Reactie #5 Gepost op: 27 mei 2014, 20:42 »
Geen boze blikken van zijn vrouw?  :)

Offline skye

• Schotland fan
« Reactie #6 Gepost op: 27 mei 2014, 22:44 »
haha, dat overkomt je vast geen tweede keer Olga.

Offline Màiri

• Schotland fan
« Reactie #7 Gepost op: 10 aug 2014, 15:32 »
 :laughing8: :laughing8: :laughing8: :icon_thumleft:

Offline Mathilde

• Schotland fan
« Reactie #8 Gepost op: 13 sep 2014, 15:43 »
 :laughing8: :laughing8: :laughing7: :laughing7:

I love Scottish summer, it's my favourite day of the year.