Schotland accommodatie > Schotland campings

Hondvriendelijke camping Ullapool-Inverness en Cairngorm area

<< < (2/5) > >>

Sonnie:
Iemand hier ervaring met Ardmair point bij Ullapool, of is dat die jij bedoelde Skye? Die ziet er ook aantrekkelijk uit namelijk (ook qua locatie).

Fiona:

--- Citaat van: Sonnie op 20 mrt 2014, 16:07 ---Iemand hier ervaring met Ardmair point bij Ullapool, of is dat die jij bedoelde Skye? Die ziet er ook aantrekkelijk uit namelijk (ook qua locatie).

--- Einde van citaat ---

Ja, ikke !! We zijn er 2 x geweest en dat doen we niet vaak   :laughing7: Schitterende ligging, met de caravan stonden we pal aan het strand.
' s Morgens gordijntje open en ahhhhhhh wat mooi. Afgelopen zomer hebben een paar avonden tot 10 uur buiten gezeten, genietend van de zonsondergang en nee geen muggen  :laughing7: ( dit schrijvend vanuit het Lake District, ook erg mooi, maar nu al druk  :tongue3:)

skye:
Klopt, Ardmair point. Met de tent stonden we niet aan het water maar dat maakt mij niet zoveel uit. We zitten er over te denken om deze zomer ook weer naar dat stukje Schotland te gaan, en dan zou ik er zo weer gaan staan.

Sonnie:
Ok top. Vind dat een mooie uitvalsbasis qua locatie  :icon_thumleft:
Hij wordt ook op coolcamping.co.uk getipt. En alle campings die we van hen gehad hebben zijn tot nu toe goed bevallen  :aye

Bij Oban zit ook een camping vlak bij de stad waar ik al eens eerder ben geweest, prima stek.

Nu alleen nog iets bij de Cairgorms of misschien omgeving Killin.. Daar ben ik nog niet helemaal uit hoor, zo veel keuze..  :icon_scratch:

Sonnie:
Oh en nog veel plezier natuurlijk Andrea  :icon_sunny: :icon_thumleft:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie