Schotland accommodatie > Schotland campings

Hondvriendelijke camping Ullapool-Inverness en Cairngorm area

<< < (5/5)

skye:
Hond mag niet mee vrees ik voor je. Die behoort tot de natuurlijke vijanden van de rendieren.
Ik heb wel eens gezien dat mensen de hond meenamen en hem/haar bij de omheining vastlegden, samen met de hond van het reindeer centre. Op de facebook pagina vroeg iemand er laatst ook al naar. Zij zeiden dat je de hond ook op de parkeerplaats in de auto kan laten.
Op facebook moet je even kijken bij cairngorm reindeer herd overigens. Maar misschien had je het ook al gezien.

Sonnie:
Nee, dat dacht ik idd wel. Maar tot het hek dus, dat vind ik al heel wat  :) Dan zou een van ons bij Sam kunnen blijven en de ander echt naar de kudde.
Bedankt voor de info iig  :icon_thumleft: ik ga de facebooksite ook even bekijken. Altijd leuk!

Heeft iemand nog tips wat leuk te bezoeken is aan de oostkust? Daar zitten we maar een uurtje vanaf (misschien iets meer..) ter hoogte van Montrose ongeveer..

Sonnie:
Ah. Dunnotar castle bij Stonehaven lijkt me wel wat  :aye

Freerk08:
Ook leuk vond ik Clava cairns. Niet echt oost maar meer in de buurt van Culloden.

Sonnie:
Ja die hoek wil ik zeker nog bezoeken, Culloden én de cairns staan op het lijstje. Denk dat we dat misschien zelfs vanuit Ullapool gaan doen  :icon_thumleft:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie