Voor het antwoord even mijn post van 11 feb 18.22 lezen
Stom stom, ja het staat er duidelijk. Onvoldoende voor lezen, voldoende voor interpretatie. Mag ik toch door naar de volgende ronde?
Volgens mij past die RooiE er niet eens in... Ik... zou het met mijn claustrofobie overigens ook niet duhurven
Hahahahaha, wat een bizar gave caravan!!! Wel ´n klein hokkie trouwens Echt van jullie? Of zijn jullie ook wat klein gebouwd Nee echt heel erg cool!
Herhaling : Even mijn post van 11 feb 18.22 lezen
Drrrrommels drommels drommels!!!
Andrea, als ik de boot voor de terug tocht deze zomer verzet, mag ik jullie caravan dan een weekje huren?Lijkt me zo blitz en kneuterig bekrompen..
Dank Op welke plaats staan we, en denk je dat het dan voor dit jaar nog kan of moet ik nog een paar jaar wachten. Hoeft ik niet in een oude uitgewoonde caravan te gaan zitten.
We kopen wel elk jaar een ander ruitje hoor, na 1 seizoen ben ik daar echt helemaal op uitgekeken, dus geen angst voor een oude caravan
Mag ik dan een beetje inspraak in de kleur van het ruitje? Blauw/ Groen vind ik wel eindeloos.Als het nodig is wil ik best nog een jaartje wachten tot je aan die kleuren toe bent. Maar niet te lang hoor.
Wel leuk hoor, zo'n caravan in schutkleur, maar heeft 'ie wel een oven? Anders zou ik 'm niet hoeven...
Het is wel kamperen, en geen 3 sterrenhotel, wat moet je nu met een oven in Schotland, dan kan je beter een broodmachine vragen.
bacon, sausages, black pudding, tattie scones...