Auteur Topic: Gestopt met Knowle B&B  (gelezen 12702 keer)

Offline Mirjam

• Schotland fan
Gestopt met Knowle B&B
« Gepost op: 05 jan 2014, 11:39 »
Het is al lang geleden dat ik op het Schotlandforum actief ben geweest, maar ik wilde nu toch even laten weten dat we een paar weken geleden ons B&B gesloten hebben.  We hebben allebei een part-time baan gevonden in ons dorp en zien er naar uit om - na 16 jaar met veel plezier gasten van over de gehele wereld verwelkomd te hebben - zelf ook eens in voorjaar en zomer op vakantie te kunnen! Misschien dat we het ooit nog weer eens oppakken, maar voorlopig slaan we deze nieuwe weg in en het voelt erg goed!

Hartelijk dank voor alle doorverwijzingen naar ons B&B door de jaren heen - het was altijd leuk om enthousiaste Schotlandgangers te gast te hebben!

Groeten vanuit Loch Ness,
Mirjam     :)

Offline Fiona

• Schotland fan
Re:Gestopt met Knowle B&B
« Reactie #1 Gepost op: 05 jan 2014, 12:23 »
Nou dat is zeker een verandering. Ik weet nog van mijn  beginperiode op dit forum, dat we beiden in 1997 gekomen zijn en allebei met kinderen. Wij hebben nu trouwens een dochter in Inverness wonen ( wonen zelf in Glasgow).
Veel succes en geniet van de zomervakanties  :icon_thumleft:

Offline skye

• Schotland fan
« Reactie #2 Gepost op: 05 jan 2014, 12:35 »
Kan me goed voorstellen dat je zelf ook wel eens in de "leuke" periodes weg wilt Mirjam.

Offline Erwin

• Schotland fan
  • Living the life
« Reactie #3 Gepost op: 05 jan 2014, 12:40 »
Beste Bert en Mirjam,

We kunnen ons voorstellen dat het sluiten van de B&B een moeilijke beslissing was, maar er staat wel meer vrijheid tegenover (en een keer lekker uitslapen !)

Jullie B&B was voor ons het uitgangspunt tijdens het onderzoek om ons in Schotland te vestigen.
Het warme welkom en de vele adviezen die ik (erwin) heb mogen ontvangen van jullie toen ik in April 2008 op zoek was naar een plek om te vestigen waren hartverwarmend.
Dank jullie wel.

Geniet van de rust en een lekkere vakantie en we houden kontakt. :aye :wave:

Erwin en Martina

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
« Reactie #4 Gepost op: 05 jan 2014, 13:08 »
Geniet van de nieuwe periode in jullie leven. Kan eindelijk iemand anders een ontbijtje voor je maken in de zomer  :icon_thumleft:

Offline Mirjam

• Schotland fan
« Reactie #5 Gepost op: 05 jan 2014, 13:16 »
Dankjewel voor jullie reacties. Gek genoeg was het niet eens een moeilijke beslissing; we waren er gewoon aan toe, denken we!

Ik wist niet meer, Andrea, dat we allebei in 1997 deze kant op waren gekomen. Onze jongens zijn ook al een poos de deur uit, de jongste woont vlakbij Fort William en de oudste (bij gebrek aan werk in Glasgow, waar hij het zo naar zijn zin had!) in Engeland - Staffordshire, waar hij nu al bijna drie jaar ook op zijn plek zit!
En ja, Erwin, net als jullie hebben we verschillende Nederlanders in ons B&B gehad voor advies over een emigratie naar Schotland en we hebben nog steeds contact met de meesten. Wij gingen in de jaren '80 ook al bij Nederlanders in Schotland op bezoek om te vragen hoe zij het hadden aangepakt!

Bert zal het lekkere ontbijtjes maken nog missen, denken we, maar hij zal zich inderdaad ook graag door andere ontbijten laten verwennen.

Groetjes,
Mirjam

Offline Tino

• Schotland fan
« Reactie #6 Gepost op: 09 jun 2014, 11:24 »
Het is hier wel heel stil rond de B&B 's   :dontknow: ik ga wel maar pas volgend jaar in Mei maar ik ben nu al aan het uitkijken voor een B&B rond Inverness   :laughing7: :aye  omdat ik vandaar uit naar Wick , John O'Groats en Thurso  wil gaan als dagtrip , ook Ullapool staat op mijn program , ik heb ook eens de Falls of Shin bezocht omdat in Juni de zalmen daar hun kuit komen schieten tegen de stroom op maar het was toen wat koud nog en we hebben geen zalmen gezien  :dontknow: toen hadden we een B&B in Tain en alles was goed te doen , het was daglicht tot ver na 12 uur s'nachts , nu geen nood ik ga het wel in de gaten houden , een goeie reis aan al degene die nog moeten vertrekken , doeiiiii ,
Tino

Offline Wittebeer

• Schotland fan
  • Het gras bij de buren is altijd groener
« Reactie #7 Gepost op: 10 jun 2014, 11:36 »
Het is hier wel heel stil rond de B&B 's   :dontknow: ik ga wel maar pas volgend jaar in Mei maar ik ben nu al aan het uitkijken voor een B&B rond Inverness   :laughing7: :aye 

Wij zaten vorig jaar hier:

http://www.highfieldhouseinverness.co.uk/bookings.html

Ik vond het denk ik wel de leukste B&B die we hadden. Margaret was een schat en het ontbijt was huge. Op loopafstand van het centrum en de Pub.