Reizen in Schotland > Wandelen en fietsen in Schotland

The Old Man of Storr: hoe veilig te bereiken?

<< < (2/11) > >>

Wilma:
Tja, wij zijn tot (ver)  bovenaan de old man gekomen en dat was eens maar nooit meer! Naar boven ging prima, maar door het gruis gleden we steeds weg en dat langs de afgrond! wij zijn toen schuin via het gras naar beneden gegaan. Ik durfde echt niet via het pad terug!

MacHeather:

--- Citaat van: skye op 12 nov 2013, 22:50 ---Wij zijn tot bijna aan de voet gekomen, ergens bij een hekje met een waarschuwingsbordje. Via het pad door het bos dat er niet meer is.

--- Einde van citaat ---

@ Skye. Kwam je tot het bordje op de foto? Dan ben je vanaf de A855 gezien voor langs  de Old Man gegaan. Wij passeerden het toen we via de achterkant kwamen (dáár hebben geen ander bordje gezien). Het is me wel duidelijk dat we de afslag naar de Old Man hebben gemist.

@ Wilma. Tja, wat je schrijft is erg herkenbaar! Het zou zomaar kunnen dat we op dezelfde plek probeerden omhoog te gaan. MacZoon zal extra trots zijn dat het hem gelukt is als ik hem deze verhalen vertel!

skye:
klopt, dat bordje was het. wij zijn ook niet verder gegaan omdat het weer niet super was, mistig en nattig. Dan neem ik liever geen risico's

Light:

--- Citaat van: skye op 12 nov 2013, 22:50 ---Wij zijn tot bijna aan de voet gekomen, ergens bij een hekje met een waarschuwingsbordje. Via het pad door het bos dat er niet meer is.

--- Einde van citaat ---
Bedoel je dat 't pad er niet meer is
of dat
het bos er niet meer is, Skye?

Mieke:
misschien spreek ik voor mijn beurt  :laughing7: maar het bos is er sowieso niet meer...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie