Auteur Topic: Op de eilanden  (gelezen 7545 keer)

Offline Bram

• Schotland fan
Op de eilanden
« Gepost op: 27 okt 2013, 17:08 »
http://www.mirror.co.uk/news/uk-news/scottish-islanders-happiest-people-britain-2485284#ixzz2ivQlwWhz

En voor een mogelijke verklaring hiervoor zou deze belevenis op Grimsay kunnen dienen.

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
Re:Op de eilanden
« Reactie #1 Gepost op: 27 okt 2013, 17:26 »
Ik ben afgelopen zomer door Stoke-on-Trent gevaren en ik snap wel dat (bijna) iedereen gelukkiger wordt op een Schots eiland dan in Stoke.. Alhoewel het wel een heel interessante omgeving is als je houdt van oude industriële gebouwen en kanaalhistorie. En lange, lekkende tunnels :laughing7:

Offline Light

• Schotland fan
« Reactie #2 Gepost op: 27 okt 2013, 22:12 »
Ik ben afgelopen zomer door Stoke-on-Trent gevaren en ik snap wel dat (bijna) iedereen gelukkiger wordt op een Schots eiland dan in Stoke.. Alhoewel het wel een heel interessante omgeving is als je houdt van oude industriële gebouwen en kanaalhistorie. En lange, lekkende tunnels :laughing7:

Ooit overwogen Het Beloofde Land per Kanaaltunnel te bereiken?  :hypocriet  :bonk
(ja, zeker... dan moet je eerst nog 'n fiks stuk door Hoezullenwehetnoemen-land... voor je op Schotse bodem bent, maar als je zó van lange, lekke tunnels en kanaalhistorie houdt...)
Elke dag is een kans er (weer) iets moois van te maken

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
« Reactie #3 Gepost op: 27 okt 2013, 22:36 »
 :laughing7: nou naar Schotland neem ik liever een iets noordelijkere route.
En voor een volgend 'eng-land' tripje, als we de loterij winnen! Afgelopen jaar op de bonnefooi per tunnel willen gaan, maar dat was iets boven budget. Tot die tijd gaan we wel naar over met P. en O. (da's ook varen over het kanaal, maar dan in iets andere proporties  :tongue3:)

Offline Light

• Schotland fan
« Reactie #4 Gepost op: 28 okt 2013, 14:55 »
:laughing7:  Afgelopen jaar op de bonnefooi per tunnel willen gaan, maar dat was iets boven budget. Tot die tijd gaan we wel naar over met P. en O. (da's ook varen over het kanaal, maar dan in iets andere proporties  :tongue3:)

:laughing8:  :icon_thumleft: Hopelijk heb je dan beter weer dan vandaag, Sas!  :icon_colors:
Elke dag is een kans er (weer) iets moois van te maken

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
« Reactie #5 Gepost op: 28 okt 2013, 17:00 »
Nou pffff vandaag blij dat ik geen eilander ben  :laughing7:

Offline Bute

• Schotland fan
« Reactie #6 Gepost op: 28 okt 2013, 20:25 »
Nou pffff vandaag blij dat ik geen eilander ben  :laughing7:

Nou ik wel hoor................... :wave:

(In West-Schotland gelukkig geen last van de storm!)
There are two seasons in Scotland - Winter and July.

Offline Erwin

• Schotland fan
  • Living the life
« Reactie #7 Gepost op: 29 okt 2013, 10:40 »
Nou ik wel hoor................... :wave:

(In West-Schotland gelukkig geen last van de storm!)

Ditto hier in de Highlands.....geen centje last gehad van storm, regen en andere ongemakken. :dontknow:
Lekker zonnetje   :sunny:, windstil en al het openbaar vervoer rijdt nog steeds en alle bomen staan nog recht overeind.

Zitten hier toch lekker..... :aye