Auteur Topic: B&B  (gelezen 12835 keer)

Offline Clanadonia

• Schotland fan
B&B
« Gepost op: 25 aug 2013, 20:06 »
Dag allemaal op de forumsite.Wij zijn twee weken geleden terug gekomen van Schotland,wat ik zeer jammer vond want ik had daar wel gelijk willen blijven.Mijn vrouw en ik willen graag wat informatie hebben over hoe je in Schotland een B&B kunt beginnen en als er ook special regels daarvoor gelden.Zij is verliefd geworden op Oban en zou daar graag in de buurt iets willen gaan beginnen.Groeten van Dirk

Offline Fiona

• Schotland fan
Re:B&B
« Reactie #1 Gepost op: 25 aug 2013, 22:18 »
Leuk om te horen Dirk, op dit forum schrijven een paar mensen die ook in Schotland een B&B hebben, (kijk bv even bij commercieel)  misschien kun je die benaderen en anders vind je bij "De reisverhalen van Gea en Wim" een topic van nog meer Nederlanders die een B&B hebben; http://www.reisverhaleneuropa.nl/htmbestanden/schotland/nederlanders.shtm

Offline Petra

• Schotland fan
« Reactie #2 Gepost op: 26 aug 2013, 18:41 »
Zijn jullie deze vakantie ook in meerdere B&B's geweest voor een overnachting ipv. de hostels?
Was misschien wel handig geweest om een beeld te krijgen van (wat) B&B's in Schotland en al babbelende met de eigenaren was je waarschijnlijk ook al wat wijzer geworden. Misschien een idee voor een volgende vakantie?

Offline Erwin

• Schotland fan
  • Living the life
« Reactie #3 Gepost op: 27 aug 2013, 09:54 »
Hallo Clanadonia....

Leuke plannen hebben jullie....
mischien dat dit jullie al iets verder kan helpen.

Boeken (ENGELS)

"LIVE & WORK IN SCOTLAND" van Nicola Taylor ISBN 1-85458-334-4

"BYING A HOUSE IN SCOTLAND" van Nicola Taylor ISBN 1-85458-348-4 en ISBN 978-1-85458-348-2

van THE DAILY TELEGRAPH het boek "STARTING & RUNNING A B&B a practical guide to setting up and managing
a succesfull Bed & Breakfast business", van Stewart Whyte.  ISBN 978-1-84528-156-4

Boeken (NEDERLANDS)

van Kluwer Belastingwijzers het boek "WONEN EN WERKEN IN HET BUITENLAND" van Dick Hund en Ben Lucas Luijckx ISBN 90-200-2396-9

"HET EMIGRATIE-HANDBOEK, wegwijzer voor wonen, werken, ondernemen en onroerend goed in het buitenland" van P.L.Gillissen
ISBN 90-74646-25-5

Voor de engelse boeken, neem eens een kijkje bij "http://www.waterstones.com/"

Hoop dat jullie hier iets aan hebben.

Success