Nou en of

Dat lijstje met Miles en Kilometers hebben wij ook altijd ergens naast 't stuur op 't dashboard hangen. Handig, hoor!

Dit jaar door Mathilde geschreven...
Qua twee rondjes rotonde: heb ik maar 1x gedaan deze vakantie en toen was er geen andere weggebruiker in de buurt... (gelukkig, blijkbaar?)

Let wel/Nota Bene: Rijden en er naast zitten zijn -in mijn beleving- nog steeds twee dingen...

Eh... er zijn boeken die beweren dat mannen en vrouwen anders denken qua kaartlezen...
Hoe komt het dan, dat ik mijn vader (en moeder!) als kind en ook later uit bossen kon loodsen op mijn gevoel (intuïtie) en dat mijn moeder en partner (vrouw) eh... de weg nogal kwijt raken? Om over mijn vader maar te zwijgen...
Er zijn kaartlezende mannen die vreselijk verdwalen... en er zijn kaartlezende vrouwen die ook vreselijk verdwalen... Joh, we lijken wel mensen...
Volgens mij ligt 't er maar net aan waar je interessen (en kansen) als kind hebben gelegen en welke kans/kanzen je hebt gehad/genomen om je in de natuur, omgeving en qua windrichtingen/heelal 'te ijken'.