Auteur Topic: three chimneys  (gelezen 6518 keer)

Offline margriet

• Schotland fan
three chimneys
« Gepost op: 03 jun 2013, 19:22 »
Volgend jaar word ik 50  :crybaby2:
Ik zit er aan te denken een diner/nacht bij the three chimneys te boeken, maar kan op dit forum geen recensies vinden. Zijn er mensen die er gegeten/gelogeerd hebben?
groetjes,
Margriet

Offline skye

• Schotland fan
Re:three chimneys
« Reactie #1 Gepost op: 03 jun 2013, 21:40 »
Leuk idee zeg. Ik heb er een boek van, met geschiedenis en recepten. Geschreven door de vorige chefkok. We hebben het restaurant ook wel gezien. Maar nooit gegeten, ook geen ider waar je recencies zou kunnen vinden.

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
« Reactie #2 Gepost op: 03 jun 2013, 21:55 »
Hier en hier bijna alleen maar lovende recensies.

Heb even de website bekeken en snap dat dit een 'speciaaltje' is, iets boven ons vakantiebudget  :laughing7:

Offline Mieke

• Schotland fan
« Reactie #3 Gepost op: 03 jun 2013, 22:26 »
Hmmm lijkt mij ook wel lekker en leuk...

:bonk
And I'll carry you, till this great race is over...
Runrig -Travellers

Offline Fiona

• Schotland fan
« Reactie #4 Gepost op: 03 jun 2013, 22:53 »
Hier en hier bijna alleen maar lovende recensies.

Heb even de website bekeken en snap dat dit een 'speciaaltje' is, iets boven ons vakantiebudget  :laughing7:

Schitterend die vertaalmachine die ze erop los hebben gelaten  :laughing7: denk dat het meer "sense" maakt als je de originele recensies op tripadvisor.co.uk (of  com ?)leest. Wel heel vroeg boeken heb ik begrepen.

Offline Ruud Glenlivet

• Schotland fan
« Reactie #5 Gepost op: 04 jun 2013, 00:00 »
Hardstikke goed eten. Wel even voor sparen... En een stropdas natuurlijk!

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
« Reactie #6 Gepost op: 04 jun 2013, 06:43 »
Schitterend die vertaalmachine die ze erop los hebben gelaten  :laughing7: denk dat het meer "sense" maakt als je de originele recensies op tripadvisor.co.uk (of  com ?)leest. Wel heel vroeg boeken heb ik begrepen.

Je kan de vertalingen gelukkig ook uitzetten, het is inderdaad toecromming.

Offline margriet

• Schotland fan
« Reactie #7 Gepost op: 04 jun 2013, 18:17 »
Het is inderdaad ook fors boven ons vakantie budget, toen ik 40 werd zat ik wat beter in mijn slappe was, maar toen was het volgeboekt.
Nu ik ouder en wijzer ben  :tongue3: weet ik nog niet of ik het er voor over heb. Het trekt wel, en de recensies zijn goed, maar ja, het is wel heel veel geld. Vandaar dat ik benieuwd was of er persoonlijke ervaringen waren om een echt goede beeldvorming te krijgen.
Ik ben net 49 geworden en heb nog even de tijd om te plannen en/of sparen  :icon_sunny:

Offline skye

• Schotland fan
« Reactie #8 Gepost op: 04 jun 2013, 22:24 »
In Edinburgh, the witchery by the castle, ook erg leuk. Hebben wij op onze trouwdag gegeten.

Offline Ruud Glenlivet

• Schotland fan
« Reactie #9 Gepost op: 04 jun 2013, 23:46 »
Een alternatief op Skye - niet veel goedkoper maar ook heeel goed is Claire Macdonald:
http://www.kinloch-lodge.co.uk/Default.aspx

Offline Jurriaan

• Schotland fan
« Reactie #10 Gepost op: 07 jun 2013, 18:11 »
hmm ik meng me in dit gesprek en werp nog eentje die ook erg goed is op Skye.

Ik heb er zelf niet gegeeten maar hoor van vrienden die er naast woonen dat ie ook erg goed is.

Ullinisch country lodge. is dan wel geen michelin sterren restaurant maar scoort ook erg goed mischien wat reddelijker geprijst dan de three chimneys en Kinloch Lodge. Een drie gangen menu is rond de £ 50 per persoon.

De vriendin van mijn buurman werkt in de catering op Skye en vertelde mij dat de drie restaurants die veruit het best zijn, zijn de twee michelin restaurants Three chimneys, Kinloch Lodge en de Ullinisch country lodge.

Ik heb alleen maar goede dingen gehoord over alle drie dus kan je niet helpen met een echte keuze. Draag alleen een extra alternatief aan.

succes en veel plezier op je 50ste